جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۰۵۹
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۱۱ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۳ مورد فوتی ناشی از کرونا ۱ آقا با ۶۲ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان، ۱ خانم با ۶۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت و ۱ کودک با ۷ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان در استان بوشهر به ثبت رسید.

به گزارش فکرشهر بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۳ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۳۶۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۳۶۳ نفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر