جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر از کاهش دما در استان از فردا خبر داد و گفت: احتمال رگبار پراکنده باران طی امروز تا صبح فردا در برخی مناطق دور از انتظار نیست...
کد خبر: ۹۹۳۶۷
شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر از کاهش دما در استان از فردا خبر داد و گفت: احتمال رگبار پراکنده باران طی امروز تا صبح فردا در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، زهرا راستگو بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز تا صبح فردا در برخی از ساعت‌ها با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت تندباد لحظه‌ای و رگبار پراکنده باران در برخی از نقاط بر روی دریا و در سطح استان، دور از انتظار نیست.
 
وی از کاهش دما خبر داد و افزود: از فردا (یک‌شنبه ۹ آبان) به‌تدریج با تغییر جهت جریانات به سمت شمالی، ضمن کاهش رطوبت و شرجی هوا، دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.
 
معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر، جهت وزش باد را متغیر، امروز بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی، از فردا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.
 
وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد ۶۰ تا ۱۲۰، گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴: ۰۲ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۰:۱۷، مد دوم ساعت ۱۷:۲۸ و جزر دوم ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر