جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۴۳۷
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تهاجم فرهنگی دشمن به شیوه‌های مختلف آینده سازان جامعه که همان جوانان و نوجوانان هستند را هدف قرار داده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در همایش نوجوانان نخبه دختر استان بوشهر به مناسبت هفته نوجوان و گرامیداشت بسیج دانش آموزی افزود: دشمنان در تهاجم نرم، حوزه فرهنگی و اجتماعی را نشانه گرفته است.

صفایی بوشهری  افزود: استان بوشهر نماد استکبار و استعمار ستیزی است که در این راستا حماسه‌های گوناگونی در این استان به وسیله جوانان به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: قشر نوجوان و جوان از مهمترین سرمایه‌ اجتماعی جامعه به شمار می‌روند و آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، خانواده، محیط‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همه برای داشتن نسلی سالم و پویا تلاش و برنامه ریزی دارند.

صفایی بوشهری بیان کرد: تحقق مطالبات جوانان و نوجوانان یکی از ضرورتهایی است که رهبر معظم انقلاب بارها بر این مهم تأکید کرده‌اند.

امام جمعه بوشهر مجاهدت علمی، اقتصادی، کمک به نیازمندان، دین‌داری، اعتقاد ایمانی، رعایت تقوا، دوری از گناه، توجه به اخلاق دینی، رفتار اسلامی، داشتن بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی، شناخت و تحلیل توطئه‌های دشمن، وحدت، همدلی و وفاق را از جمله شاخص‌های جوانان تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: مجاهدت علمی و تولید محصولات دانش‌بنیان باید در دستور کار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا جامعه اسلامی به مرجعیت علمی برسد.

امام جمعه بوشهر افزود: برای مصون ماندن از آسیب‌ها و ترفندهای دشمن باید در کنار ولایت فقیه قرار داشت

وی با اشاره به سالروز حماسه زنان بوشهری در منطقه لَرده دشتستان گفت: شما نوجوانان بوشهری از نسل این حماسه‌سازان استعمارستیز و استکبارستیز هستید که اکنون مورد هدف دشمنان در تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اید و باید هوشیارانه عمل کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر