جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۵۶۶
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: فرماندار و رئیس شورای تامین گناوه گفت: نیروی انتظامی این شهرستان باتوجه به موقعیت مهم و حساس منطقه به تجهیزات و امکانات الکترونیکی و نیروهای انسانی بیشتری مجهز شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان پلیس فتا این شهرستان افزود: گناوه باتوجه به شرایط گردشگرپذیری و تجاری و قرارگرفتن در مسیرهای ارتباطی با چند استان کشور، باید در تشکیلات نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی آن بازنگیری صورت گیرد تا این نیرو بتواند آرامش خاطر بیشتری برای مردم فراهم کند.

وی گفت: باتوجه به یک‌سری جرائمی که در فضای مجازی وجود دارد، نقش نیروی انتظامی مهم و باید به ناچار به سمت تجهیزات الکترونیکی برویم.

مهرجو اظهارداشت: نصب چندین دوربین در نقاط مختلف شهر می‌تواند کمک شایانی در کنترل و کشف جرایم و ایجاد امنیت پایدار ایفا کند.

رئیس شورای تامین گناوه  گفت: با تعامل شورای تامین و در کنار آن حضور پررنگ امام جمعه یک امنیت پایدار و نسبی در این شهرستان فراهم شده است.

وی گفت: نیروی انتظامی این شهرستان در دوران کرونایی موفق عمل کرده و با ارتباط و تعامل دو سویه با مسئولان ستاد مبارزه با کرونا  گام‌هایی مهم در این زمینه برداشته است.

مهرجو ادامه داد: باتوجه به وجود یک کلانتری در شهر که با ماموریت‌های متعددی روبرو است و روزانه افراد زیادی به این مرکز مراجعه می‌کنند، ایجاد یک کلانتری جدید ضرورت دارد و  در این زمینه اقدام های خوبی صورت گرفته است.

فرماندار گناوه بیان کرد: حضور مدیران استانی از جمله فرمانده انتظامی استان بوشهر در گناوه مایه خوشحالی و دلگرمی برای مسئولان و مردم است و با حضور  میدانی خود در منطقه از نزدیک با مسایل و مشکلات آگاه و منشا خیر و برکات خواهند شد.

امام جمعه گناوه گفت: این شهرستان ازلحاظ راهبردی و موقعیت جغرافیایی و گردشگرپذیری، نیازمند یک کلانتری جدید است که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

 حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: امروز دنیا به یک دهکده ارتباطی و فضای مجازی تبدیل شده است که از این فرصت باید نهایت استفاده صورت گیرد.

امام جمعه گناوه گفت: در فضای تولید و تبادل اطلاعات در فضای مجازی باید حضوری آگاهانه و سربازان و افسرانی داشته باشیم تا مقابل تهدیدها و توطئه های دشمنان که از این فضا بهره برداری می کنند، در امان بمانیم و آنها را ناکام کنیم.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه در فضای مجازی سرقت ها و تجاوزهایی به حریم خصوصی وارد می شود وظیفه ما را سنگین و دوچندان می کند.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی درصدد است که بین مردم و مسئولان اختلاف بیاندازد که نمونه آن حمله سایبری به سامانه کارت هوشمند جایگاه‌های سوخت بود و با تدبیر مسئولان و حضور میدانی رئیس جمهوری و بصیرت مردم تلاش آنها خنثی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر