پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست شهرداری خبر داد:
فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در آخر هفته جاری، دستور آماده باش به کلیه واحد های خدمات شهری را صادر شده است...
کد خبر: ۱۰۰۴۰۳
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در آخر هفته جاری، دستور آماده باش به کلیه واحد های خدمات شهری را صادر شده است.

به گزارش «فکرشهر»، امراله عباسی در جمع خبرنگاران توضیح داد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در روزهای پاياني این هفته، کلیه نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت بروز مشکل در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری برازجان تاکنون اقداماتی نظیر لایروبی دره ها و کانال های آب، استقرار ماشین های مکانیزه سنگین، شناسایی نقاط آبگیر هنگام بارندگی و آماده سازی پمپ های خودمکش برای اقدامات لازم، تجهیز نیروهای خدمات شهری به ادوات مورد نیاز جهت آمادگی کامل در هنگام بروز آبگرفتی انجام شده است.

سرپرست شهرداری برازجان افزود: پاکسازی کانال ها و جوی ها یکی از اقدامات روزانه شهرداری برازجان است که البته این روزها برای مقابله با آبگرفتگی تشدید شده است اما با این وجود از مردم تقاضا داریم از رهاسازی زباله در کانال ها و جوی های سطح شهر پرهیز کنند، چراکه در غیر این صورت با انباشت و انسداد کانال های دفع آب های سطحی مواجه خواهیم شد و این زحمت نیروهای خدوم شهری را تشدید می کند.

امراله عباسی تصریح کرد: شهروندان عزیز برازجانی در صورت بروز هر مشکلی می توانند با آتش نشانی به شماره ۱۲۵ تماس گیرند تا بلافاصله نیروها در محل حاضر شده و اقدامت لازم را جهت رفع مشکل انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر