پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس مسوول امور مهدهای کودک اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: هم اکنون هفت هزارو600 کودک زیر شش سال زیرپوشش مهدهای کودک قرار دارند که معادل 10 درصد جمعیت کودکان این استان است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد سلیمی روزسه شنبه درحاشیه نخستین کارگاه یک روزه مهارتهای ارتباطی با کودکان در بوشهر افزود: هم اکنون 154مهد کودک و پیش دبستانی و روستا مهد در استان بوشهر فعال هستند.\n\nوی اظهارکرد: با توجه به جمعیت پایین زیر پوشش مهدهای کودک دراستان بوشهر، باید با تغییر نگرش نسبت به اهمیت این مراکز در تعلیم و تربیت کودکان زیرشش سال این جمعیت را افزایش داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: کارشناس مسوول امور مهدهای کودک اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: هم اکنون هفت هزارو600 کودک زیر شش سال زیرپوشش مهدهای کودک قرار دارند که معادل 10 درصد جمعیت کودکان این استان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد سلیمی روزسه شنبه درحاشیه نخستین کارگاه یک روزه مهارتهای ارتباطی با کودکان در بوشهر افزود: هم اکنون 154مهد کودک و پیش دبستانی و روستا مهد در استان بوشهر فعال هستند.

\n\n

وی اظهارکرد: با توجه به جمعیت پایین زیر پوشش مهدهای کودک دراستان بوشهر، باید با تغییر نگرش نسبت به اهمیت این مراکز در تعلیم و تربیت کودکان زیرشش سال این جمعیت را افزایش داد.

\n\n

سلیمی اضافه کرد: ضعف بنیه اقتصادی و در دسترس نبودن مهدهای کودک از جمله دیگر عوامل استقبال نکردن والدین از این نهادهای تربیتی در استان بوشهر است.

\n\n

وی یادآورشد: امروز فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی، شهرداری، بهزیستی و آموزش و پرورش به نحوی در تعلیم و تربیت جمعیت زیر شش سال دخالت دارند، این درحالی است که تربیت این قشر نیازمند متولی خاصی است که به صورت تخصصی به مساله تعلیم و تربیت آنها بپردازد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، این کارشناس درباره کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای دانش مدیران و مربیان و به روز شدن علم آنان برگزار شده است.

\n\n

سلیمی یادآور شد: براساس برنامه ریزی ها امسال کارگاه های مهارت های ارتباطی، ورزشی و پایه کودکان در چهار منطقه بوشهر، برازجان، جم و کنگان برگزار می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: دراین کارگاه های آموزشی 150 مربی مهد کودک شرکت می کنند.

\n\n

سلیمی بیان کرد: بیشتر افراد به دلیل نداشتن مهارت ارتباطی در زندگی با مشکل روبه رو می شوند که با شناخت این مهارت ها می توان بسیای از مشکلات را برطرف کرد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر