پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۰۶۶
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بوشهر از صدور کارت شناسایی ۶۹۳ مداح استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین ادیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مجموع هزار و ۱۸۴ مداح شناسایی‌شده در استان، کارت شناسایی ۶۹۳ نفر از مداحان صادرشده است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مداحان استان برای ثبت اطلاعات آن‌ها در «سامانه طوبی» افزود: بیش از هزار و ۱۸۴ نفر از مداحان استان بوشهر اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کرده‌اند و امیدواریم مداحان باقی‌مانده نیز نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه طوبی اقدام کنند.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون اطلاعات هزار و ۱۸۱ نفر از مداحان استان بوشهر در سامانه طوبی ثبت‌شده که از این تعداد، ۶۹۳ نفر، از سوی کانون مداحان استان، مورد تأیید قرارگرفته و کارت شناسایی برای آن‌ها صادرشده است و کارت شناسایی سایر مداحان هم پس از رفع نواقص و اصلاح ایرادات موجود، صادر خواهد شد.

«سامانه طوبی» با هدف تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر در راستای تکریم ارباب‌رجوع و همچنین توسعه دولت الکترونیک ایجادشده که از سال ۱۳۹۶ به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا حد زیادی از مراجعات مکرر ارباب‌رجوع و تضییع حقوق و وقت ایشان از طریق سامانه مذکور جلوگیری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر