دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۱۲۲
جمعه ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۲

 فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حاکم شدن فرهنگ و تفکر بسیج ضامن تداوم انقلاب اسلامی و شکست ترفندهای دشمنان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار علی رزمجو در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: بسیج در همه عرصه‌ها و مرزهای جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، اقتصادی، امنیتی، امدادرسانی، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم یاری حضور فعال و با بصیرت، موثر و موفقیت‌آمیز دارد.

وی اضافه کرد: کارنامه بسیج در ۴۳ سال گذشته درخشان و برجسته است و اکنون تفکر و روحیه بسیجی در همه لایه‌های جامعه، سازمان‌ها، ادارات، نهادها و دیگر سطوح اجتماع متبلور است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در زمان حاضر یک سوم جمعیت این استان در قالب ۸۰ گردان و ۲۰ قشر در پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت در قالب گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و دیگر بخش‌های خاص و تخصصی سازماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی گشت رضویون بسیج برای برقراری امنیت محله‌ها بیان کرد: در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی، بسیجیان با شرکت در گشت محله‌ها در قالب گشت رضویون با تسلط اطلاعاتی بر ارتقا امنیت در شهرهای استان بوشهر کمک می‌کنند.

وی افزود: استان بوشهر دارای بهترین امنیت پایدار در بخش‌های مختلف در کشور است.

رزمجو با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش گفت: هفتم آذر مصادف با جان‌فشانی و ایثارگری نیروی دریایی ارتش در برقراری ثبات و امنیت در آبراهه خلیج‌فارس در سرنگونی نیروی دریایی رژیم بعث عراق است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت محسن فخری‌زاده از شهدای هسته‌ای ایران اسلامی به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل پرداخت و تصریح کرد: امام راحل در ماه‌های ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی با اراده و با بصیرت در راستای بازنگری در ساختار دفاعی، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر