پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره)  فرماندار دشتستان ضمن دیدار با کارکنان مدیریت کمیته امداد شهرستان و تبریک این روز به آنها ، از نمایشگاه دستاوردهای حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان  بازدید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان  در بازدید از این نمایشگاه گفت: ضروری است دستاوردها و طرح های خودکفایی و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد برای آشنایی بیشتر جامعه با این فعالیت ها در فضایی گسترده تر به جامعه شناسانده شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۳
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره)  فرماندار دشتستان ضمن دیدار با کارکنان مدیریت کمیته امداد شهرستان و تبریک این روز به آنها ، از نمایشگاه دستاوردهای حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان  بازدید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان  در بازدید از این نمایشگاه گفت: ضروری است دستاوردها و طرح های خودکفایی و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد برای آشنایی بیشتر جامعه با این فعالیت ها در فضایی گسترده تر به جامعه شناسانده شود.

\n\n

دکتر ارسلان زارع تصریح کرد : در راستای حمایت از مددجویانی که طرح های خودکفایی و اشتغال را اجرا می کنند، تلاش لازم صورت گیرد تا بازار فروش محصولات آنها در سطح گسترده نیز تامین شود.

\n\n

شایان ذکر است دراین نمایشگاه آثاری از تولیدات مددجویان و کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه گل های تزئینی ،صنایع دریایی ودستی ،تابلوهای نقاشی نفیس، هنر خوشنویسی و تابلو نقاشی،خط تذهیب،کیف دوزی ،تولید مواد غذایی ترشیجات،سفال ، عروسک سازی ،گلیم بافی و معرق کاری با ساقه گندم به نمایش گذاشته شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر