يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار در نشست اداری مطرح کرد:
فکرشهر: نماینده عالی دولت در دشتستان تصریح کرد : در دشتستان نیز خوشحالیم که از مجموع 500 طرح عمرانی در دست اجرای سال جاری بیش از 200 طرح آن در هفته دولت و دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید ...
کد خبر: ۱۰۱۶۳
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: جلسه شورای اداری شهرستان با ریاست فرماندار دشتستان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این جلسه با بیان اینکه سال 93 سال  خوبی برای مردم ایران بود ، گفت : مردم میهنمان شاهد آرامش و امنیت اجتماعی همراه با امیدواری بیشتر به آینده درخشان تر کشور و نظام جمهوری اسلامی بودند .

\n\n

وی ضمن تاکید بر اینکه در عرصه اقتصادی مردم ایران بعد از چندین سال ، بار دیگر ثبات اقتصادی و کنترل تورم را تجربه کردند ،ابراز داشت : در سیاست خارجی ، دولت تدبیر و امید توانست با دیپلماسی فعال  و پویای خود  با تدابیر ریاست محترم جمهور و با حمایت مقام معظم رهبری نه تنها از شدت تحریم های ظالمانه بکاهد بلکه زمینه گسترش و توسعه روابط خارجی با حفظ منافع ملی را فراهم آورد.

\n\n

\n\n

دکتر ارسلان زارع اضافه کرد : استان بوشهر نیز بحمداله با برنامه ریزی های صورت گرفته و مدیریت شایسته دکتر سالاری استاندار محترم و کوشش مدیران دستگاههای اجرایی و همکاری و تعامل خوب مردم علاوه بر اینکه شاهد نشاط اجتماعی و اعتماد بیشتر آنها به مسوولین بودیم که یکی از مصداق های بارز آن را در استقبال از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دیدیم همچنین  پروژهای عمرانی از توقف و رکود خارج و فعال گردیدند .

\n\n

\nنماینده عالی دولت در دشتستان تصریح کرد : در دشتستان نیز خوشحالیم که از مجموع 500 طرح عمرانی در دست اجرای سال جاری بیش از 200 طرح آن  در هفته دولت و دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید .

\n\n

وی با اعلام برگزاری یادواره شهدای دشتستان در روز پنجشنبه 21 اسفند ، گفت : شهدا با ایثار و فداکردن جان خود ، استقلال و آزادی را به مردم و کشور هدیه دادند.

\n\n

فرماندار دشتستان  به بیستم اسفند ماه روز راهیان نور اشاره کرد و از ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در اعزام علاقمندان به بازدید از مناطق دفاع مقدس  همکاری نمایند .

\n\n

ایشان  ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و درختکاری با بیان  اینکه  در سال جاری بیش از 120 هزار اصله نهال در شهرستان غرس شده است بر حفاظت و صیانت از طبیعت و محیط زیست تاکید نمود .

\n\n

\n\n

وی با تبریک هفته احسان و نیکو کاری از اقدامات کمیته امداد شهرستان در انجام خدمات شایسته به مددجویان تشکر نمود و از روسای ادارات و مردم خواست تا در این زمینه همکاری بیشتری نمایند .

\n\n

دکتر زارع  به نظارت ادارات ذیربط بر قیمت بازار در آستانه نوروز و مدیریت آب بویژه آب آشامیدنی اشاره کرد و از مردم خواست تا با توجه به کاهش شدید بارندگی در سال جاری نسبت به مصرف آب مدیریت و صرفه جویی نمایند .

\n\n

فرماندارشهرستان در پایان از هیأت محترم دولت به خاطر تصویب اعتبار 22 میلیارد تومانی اخیر برای بازسازی خسارات ناشی از سیل ، طوفان و زلزله دشتستان تشکر نمود .

\n\n

امام جمعه برازجان نیز  با تسلیت ایام فاطمیه گفت : حضرت فاطمه (س) اسوه و نمونه‌ای بارز برای دفاع از دین و ولایت  برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه بانوان است.

\n\n

حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح افزود : حضرت زهرا (س) در بعد سیاسی یکی از کسانی بود که حضور فعال داشت که مبارزه رو در رو و ایراد خطبه ها  امثال آنها بود انشاالله جامعه ما نیز بایستی از این الگو ها استفاده نماید.

\n\n

 رمضان غلامی رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان نیز اظهار داشت: کمیته امداد در تمام عرصه‌ها به ویژه در حوزه اشتغال اهتمام خاصی دارد و روز به روز اقدامات ارزشمندتری انجام داده است و در دشتستان 14 هزار نفر اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده‌اند و با تعاملی که بین دولت و کمیته امداد مرکز وجود دارد، قرار شده بحث یارانه‌ها را در آینده به سمت کمیته امداد هدایت کنند تا بتوان از این طریق به اقشار آسیب پذیر کمک کرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: روابط عمومی فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر