شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشتستان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دشتستان ، گفت: دشتستان با همه امکانات خود آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهندس عبدالحمید کریم آزاد افزود: شهرستان دشتستان به عنوان یکی از بزرگترین شهرستان های استان بوشهر و دروازه ورودی این استان و با دارا بودن آثار کهن تاریخی و باستانی و جاذبه های طبیعی و گردشکری و نخلستان های بسیار زیبا هر ساله پذیرای حضور عظیم گردشکران داخلی و خارجی است.\n\n
کد خبر: ۱۰۱۸۴
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشتستان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دشتستان ، گفت: دشتستان با همه امکانات خود آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهندس عبدالحمید کریم آزاد افزود: شهرستان دشتستان به عنوان یکی از بزرگترین شهرستان های استان بوشهر و دروازه ورودی این استان و با دارا بودن آثار کهن تاریخی و باستانی و جاذبه های طبیعی و گردشکری و نخلستان های بسیار زیبا هر ساله پذیرای حضور عظیم گردشکران داخلی و خارجی است.

\n\n

\n\n

وی بر نصب تابلوها و بنرها برای معرفی آثار باستانی و تاریخی شهرستان در ورودی هر منطقه گردشگری تاکید کرد.

\n\n

کریم آزاد گفت: توصیه و اطلاع رسانی در مورد پرهیز مسافران در ایام نوروز برای استراحت و اسکان درحاشیه رودخانه ها برای جلوگیری از خطرات ناشی از آن همچون غرق شدگی ضروری است.

\n\n

وی نظارت و فعالیت مستمر بر کشیک نانوایی ها و خدمات سرویس دهی بانک ها را نیز مورد تاکید قرار داد.

\n\n

عباس قلی پور مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر نیز گفت : برنامه های خوب و شایسته ای برای حضور مسافران و میهانان نوروزی در سطح استان تدارک و تمهیدات لازم در این زمینه پیش بینی شده است.

\n\n

\n\n

وی اضافه کرد: در استان بوشهر و شهرستان های تابعه کمیته های اجرایی مربوط به ستاد تسهیلات و نوروز تشکیل و با امکانات و تسهیلات لازم آماده استقبال، پذیرایی و حضور مسافران نوروزی در سراسر استان و شهرستان ها هستند.

\n\n

قلی پور بیان کرد: شهرستان دشتستان نیز با توجه به این که یکی از ورودی های مهم و پرجمعیت مسافران نوروزی به استان بوشهر است مسوولان و دست اندرکاران این شهرستان نیز تدابیر و برنامه های خوبی برای استقبال از مسافران تدارک دیده اند.

\n\n

وی بر حضور اعضای کمیته های تسهیلات سفر در محل اسکان و کمپ های مسافران نوروزی برای نظارت بیشتر و حل مشکلات تاکید کرد.

\n\n

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت: مهمانان نوروزی می توانند برای حل مشکلات و ارتباط بیشتر با مسوولان استان، راهنمایی و اطلاع رسانی لازم و بیان انتقادها و پیشنهادهای خود با تلفن 111 که به طور شبانه روزی فعال است ارتباط داشته باشند.

\n\n

قلی پور اظهارکرد: با توجه به حجم گسترده حضور مسافران در روزهای 13 فروردین در مناطق گردشکری ارم و بوشکان، تسهیلات لازم برای عبور و مرور ایمن در حوزه ترافیکی و راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شود.

\n\n

\n\n

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر یادآورشد: در ایام نوروز توجه و نظارت بیشتر و مستمر درزمینه نظافت و آماده سازی نمازخانه ها، غذاخوری ها، رستوران ها و سرویس های بهداشتی، نانوایی ها و جایگاه های سوخت صورت گیرد.

\n\n

وی بر آماده سازی مجتمع بین راهی شهر کلمه، معرفی بیشتر آثار باستانی و تاریخی و جاذبه های گردشگری دشتستان تاکید کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر