پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۸۱
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

فکرشهر:  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پایش‌های زیست‌محیطی شبانه در استان بوشهر و به‌ویژه پارس جنوبی افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از  مهر، فرهاد قلی نژاد صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای صنایع متنوعی در نقاط مختلف استان که نسبت به رصد فعالیت‌های این صنایع اقدام می‌شود.

وی شناسایی واحدها و صنایع آلاینده را یکی از برنامه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر دانست و اضافه کرد: در این راستا پایش های زیست محیطی شامل بازدید از صنایع و نمونه برداری از خروجی‌ها و بررسی وضعیت آلایندگی آنها ضروری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: پایش و نظارت بر صنایع استان از راه‌های مختلف از جمله بازدید و نمونه برداری و آزمایش خروجی‌های فاضلاب و هوا توسط کارشناسان و آزمایشگاه‌های معتمد این سازمان و بررسی سیستم‌های پایش آنلاین انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه احتمال فعالیت‌های آلوده زا در شب بیشتر است پایش‌های شبانه نیز انجام که در این راستا برنامه ریزی لازم انجام و پایش‌های شبانه بویژه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزایش خواهد یافت

قلی‌نژاد تصریح کرد: هدف از پایش ها شناسایی واحدها و صنایع آلاینده و اخطار به رفع آلودگی‌ها و در نهایت جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های محیط زیست است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر