يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۲۵۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸

  فکرشهر: فرماندار شهرستان دیلم گفت: اقدامات شبکه بهداشت در بحث واکسیناسیون و مقابله با کرونا فوق‌العاده خوب بوده و همین امر سبب کاهش چشمگیر مبتلایان در شهرستان دیلم شده است.
به گزارش فکرشهر از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم، ناصر کشاورزی در جلسه ستاد پدافند غیرعامل ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: در حال حاضر شهرستان دیلم با کوشش ستاد مقابله با کرونا، از لحاظ وضعیت بیماری کرونا شرایط خوبی را دارد و آمار مبتلایان سیر نزولی داشته است.
وی افزود: همه دستگاه‌ها کما‌فی‌السابق باید پا به پای شبکه بهداشت و درمان حرکت کنند تا سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا شکل نگیرد.
فرماندار دیلم اظهار داشت: در بحث بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس، مدیریت آموزش‌وپرورش به‌صورت اساسی به موضوع واکسینه شدن دانش آموزان واجد شرایط توجه داشته باشند تا خطری دیگران را تهدید نکند.
کشاورزی با اشاره به اینکه از مشورت و استفاده از تجارب دیگران در امر مدیریت استقبال می‌کنم گفت: در اسرع وقت به مشکلات مرکز تجمیعی واکسیناسیون دیلم رسیدگی خواهد شد تا فضا برای دریافت دوز سوم واکسن مردم فراهم باشد.
فرماندار شهرستان دیلم اضافه کرد: جا دارد در امر مقابله با کرونا از همکاری تمام اقشار جامعه به‌خصوص خیرین حوزه سلامت که انجام اقدامات نیکوکارانه ریشه در اعتقاد و باورهای مردم دیلم دارد تشکر و قدردانی نمایم.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز گفت: از اردیبهشت‌ماه سال جاری که مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان راه‌اندازی شده است تاکنون ۷۶ درصد مردم دیلم هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کردند.
انتقام عزیززاده افزود: حدود چهار هزار نفر در دیلم متأسفانه هیچ نوبتی از واکسن را دریافت نکرده‌اند که این موضوع جای نگرانی دارد.
وی با اشاره به اینکه مجموعه بهداشت و درمان تمام توان خود را صرف آن خواهند کرد که پیک جدیدی شکل نگیرد، تصریح کرد: تعدادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند می‌توانند عامل جرقه‌ای جهت افزایش آمار مبتلایان باشند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: واکسن کرونا ایمنی دائم ایجاد نمی‌کند پس لازم است شهروندان برای بالا بردن سطح ایمنی، تزریق دوز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر