پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۳۲۸
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳

فکرشهر:  فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر اینکه شهرداری برازجان نیازمند درآمدهای پایدار است، گفت: زیباسازی شهر برازجان در اولویت شهردار جدید باشد.

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید برازجان اظهار داشت: انتظار مردم از شهرداری ارائه خدمت صادقانه است و انتظار می‌رود با وحدت و همدلی شاهد ارائه بهترین خدمات به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه وحدت و هماهنگی از مهمترین عوامل موفقیت در عرصه مدیریت شهری است ادامه داد: شهرداری باید دنبال درآمدهای پایدار باشد و قانونمندی و مردم‌داری را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته باشد.

فرماندار دشتستان با تاکید بر پاسخگویی همه مسئولان به مردم تصریح کرد: مردم دشتستان از شعور اجتماعی بالایی برخوردار هستند و هر مسئولی که به آنها خدمت کند قدر او را دانسته و او را همراهی خواهند کرد.

وی استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان شهر برازجان را ضروری دانست و بیان کرد: قرار گرفتن در کنار مردم، حفظ کرامت شهروندان، اجرای عدالت و پرهیز از تبعیض، صداقت در رفتار و گفتار، توجه به جایگاه شورا باید مد نظر قرار گیرد.

نوروزی به تغییر فرمانداران استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: هشت فرماندار تاکنون تغییر یافته و من هم نامه خداحافظی خود را آماده کرده‌ام. خدمت در دشتستان توفیق بزرگی برای ما بود.

استفاده از همه ظرفیت‌ها

شهردار جدید برازجان نیز در این مراسم اظهار داشت: همه ظرفیت‌ها را برای ارائه بهترین خدمات به مردم برازجان به کار خواهیم گرفت.

مرتضی قدوسی فرد بیان کرد: در راه خدمت به مردم نیازمند همراهی همه مسئولان و مردم شهر هستیم و دست همکاری را به سوی مسئولان دراز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت شهری نگاه سیاسی نخواهیم داشت افزود: تلاش می‌کنیم در شهر برازجان تحولی نوین را ایجاد کنیم.

مردم بهترین همراه ما بودند

شهردار سابق برازجان نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای را به منظور ارائه بهترین خدمات به مردم برازجان داشته‌ام و بتوانیم رضایت‌مندی مردم را کسب کنیم.

محمد حسن محمدی با اشاره به اینکه عمر خدمت و مسئولیت کوتاه است ادامه داد: مردم بهترین همراه و مشوق ما برای ارائه خدمت بودند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد حسن محمدی، مرتضی قدوسی‌فرد به عنوان شهردار جدید برازجان معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر