دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت:عملکرد شورای حفظ حقوق بیت المال در مدت پنج سال گذشته رفع تصرف 87هزار و 723هکتار از اراضی به نفع دولت بوده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی روز شنبه در شورای حفظ بیت المال استان بوشهر افزود: از سال 88 تا 92 سه هزار و 351 رای در موضوع زمین خواری به نفع دولت و هزار و 343رای برعلیه دولت در این استان صادر شده است.\n\nوی یادآورشد: زمین های رفع تصرفی مربوط به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، منطقه ویژه انرژی پارس شمالی و جنوبی، مدیریت امور اراضی و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر است .
کد خبر: ۱۰۳۰۰
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت:عملکرد شورای حفظ حقوق بیت المال در مدت پنج سال گذشته رفع تصرف 87هزار و 723هکتار از اراضی به نفع دولت بوده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی روز شنبه در شورای حفظ بیت المال استان بوشهر افزود: از سال 88 تا 92 سه هزار و 351 رای در موضوع زمین خواری به نفع دولت و هزار و 343رای برعلیه دولت در این استان صادر شده است.

\n\n

وی یادآورشد: زمین های رفع تصرفی مربوط به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، منطقه ویژه انرژی پارس شمالی و جنوبی، مدیریت امور اراضی و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر است .

\n\n

رییس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد:برای برخورد با متخلفان و سودجویان در موضوع زمین خواری باید گام های محکمی برداشته شود در غیر این صورت هر روز شاهد تجاوز این افراد به اراضی دولتی خواهیم بود.

\n\n

وی اضافه کرد: زمین خواران به صورت سازماندهی شده اقدام به تصرف اراضی ملی می کنند به همین دلیل ما نیز برای برخورد با آنان نیازمند برنامه ای منسجم و مشخص هستیم.

\n\n

بحرانی با بیان اینکه با وجود صدور آرای مناسب در بحث زمین خواری ولی بازهم شاهد تخلف از سوی این افراد هستیم گفت: یک سری حرکت های ایذایی و مصوباتی برای مبارزه با متخلفان و سودجویان در بحث زمین خواری به صورت مقطعی انجام و بعد از مدتی رها می شود و همین امر باعث سوء استفاده زمین خواران می شود.

\n\n

وی یادآور شد:شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر از این به بعد روی کار مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با موضوع زمین نیز نظارت می کند.

\n\n

رییس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال گفت:این شورا هیچ بهانه ای در خصوص کمبود نیرو و سایر موارد را نمی پذیرد چون همین بهانه ها باعث انجام حرکتهای سازمان یافته از سوی زمین خواران می شود.

\n\n

بحرانی اضافه کرد: باتوجه به وجود فضای همدلی و انسجام در برخورد با پدیده زمین خواری در استان بوشهر سال آینده با برنامه و به صورت جدی و قاطع این مهم انجام می شود.

\n\n

وی درخصوص طرح موضوعاتی با این مضمون که استان بوشهردرموضوع زمین خواری از استان های مطرح کشور است گفت: این مساله را نمی پذیریم چون با زمین خواران برخورد قاطع می شود و در این خصوص بزرگ نمایی شده است.

\n\n

به نوشته ایرنا، بحرانی افزود: مدیران با احساس مسوولیت و برنامه ریزی وارد کار شوند و با پدیده شوم زمین خواری مقابله کنند.

\n\n

وی تصریح کرد: کمیته تخصصی با حضور مسوولان امنیتی، بازرسی و مدیران متولی زمین خواری باید در استان بوشهر تشکیل شود تا قبل از صدور رای نهایی آرا را بررسی کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر