پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۱۴
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: با پالایش ۲۴ ساعته آسمان جزیره خارک تردد و عبور بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای را به دقت رصد و در صورت لزوم رهگیری و منهدم می‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا به نقل از از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی پدافند هوایی ارتش، سرهنگ ستاد رضا کلهری در حاشیه بازدید از گروه پدافند هوایی خارک، ضمن ارزیابی توان رزم و آمادگی عملیاتی این یگان پدافندی، گفت: جزیره خارک دارای موقعیت بسیار مهم، حساس و کلیدی است و نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش با پالایش ۲۴ ساعته آسمان این جزیره تردد و عبور بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای را به دقت رصد و در صورت لزوم رهگیری و منهدم می‌کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب با بیان اینکه اساس اقتدار و صلابت ارتش بر پایه نظم و انضباط است، افزود: نظم و انضباط به مثابه بستر و زیرساخت ارتش است که در صورت نبود آن تمام قابلیت‌های این سازمان مقدس و مردمی با چالش جدی روبرو خواهد شد.

سرهنگ کلهری افزود: نیروی انسانی متعهد، باایمان و کارآمد مهمترین سرمایه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بحمدالله کارکنان ولایی و جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه این مهم را عینیت بخشیده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر