يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۷۷
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: در سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گناوه با افزایش اختیارات مالی شهردار این بندر برای سه ماه پایانی سال موافقت شد.

به گزارش فکرشهر، هادی عربزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گناوه که با حضور ۶ نفر از اعضای این شورا در محل سالن جلسات شورا برگزار شد افزایش اختیارات مالی شهردار به رأی گذاشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: در این جلسه پس از بررسی نظرات و پیشنهادات اعضا و توضیحات شهردار، اختیار مالی شهردار با رعایت قوانین و مقررات جاری شهرداری‌ها افزایش یافت.

وی گفت: این مصوبه به منظور تسریع در پیشبرد پروژه‌های و برنامه‌های شهر و با توجه به گرانی‌ها، افزایش قیمت‌ها و ضرورت افزایش قدرت اتخاذ تصمیمات مناسب مالی توسط شهردار در فراهم آوردن شرایط مناسب برای شهر به خصوص با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز و ایام پایانی سال و حضور گسترده مسافران و گردشگران به تصویب شورا رسید.

وی با اشاره به اینکه اختیارات مالی شهردار تا پیش از این و در دوره سرپرستی شهرداری ۵۵۰ میلیون تومان بوده است بیان کرد: در جلسه گذشته با ۵ رأی موافق اعضای شور با افزایش اختیارات مالی شهردار به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان موافقت شد.

وی تصریح کرد: مصوبه افزایش اختیارات شهردار برای سه ماه پایانی سال است و پس از این مدت مجدداً اختیارات شهردار با توجه به پیشنهاد شهردار و با رأی گیری در شورا تعیین خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با اشاره به مصوبات دیگر در این جلسه شورا گفت: خرید دستگاه موزائیک زنی برای شهرداری گناوه مصوبه دیگر این جلسه بود که با خرید این دستگاه ضمن کاهش هزینه‌ها، سنگ فرش و موزائیک معابر، پیاده روها، پارک‌ها و سطح شهر با سرعت و وسعت و مساحت بیشتری انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: مصوب دیگر این جلسه تکمیل پل بند دره یا محله امید بود تا به جای واگذاری به پیمانکار این پروژه توسط شهرداری با قیمت مناسب‌تری انجام شود.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر