يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۹۶
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برخی طرح‌های راهسازی استان نیمه‌تمام مانده است که این امر زمینه حادثه‌خیزی جاده‌ها را فراهم کرده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای ترافیک استان بوشهر گفت: ناتمام ماندن برخی طرح‌های راهسازی زمینه حادثه‌خیز شدن جاده‌ها به‌ویژه در محدوده گناوه، دیلم و آبپخش را فراهم کرده است.

او افزود: لازم است تکمیل کمربندی جاده گناوه، دیلم و آبپخش و بزرگراه اهرم به برازجان در دستور کار مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر و فرمانداران شهر‌ستان‌ها قرار گیرد.

استاندار بوشهر برطرف شدن معارض در اجرای طرح‌های راهسازی را ضروری دانست.

به گفته محمدی‌زاده، با توجه به اینکه استان بوشهر گردشگرپذیر است، ایمنی جاده‌ها و حل نقاط حادثه‌خیز باید در اولویت قرار گیرد.

او افزود: باید زمین لازم برای ساخت مقر پلیس راه در جاده عسلویه تامین شود و در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری صورت گیرد.

استاندار بوشهر همچنین گفت: برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی در اجرای طرح‌ها و حفاری‌ها در جاده‌ها و خیابان‌ها، با نیروی انتظامی هماهنگی شود.

محمدی‌زاده، ایجاد پارکینگ در خیابان پر تردد امام خمینی (ره) شهر بوشهر را با تعامل مسئولان نیروگاه اتمی، فرماندار، شورای شهر و شهرداری بوشهر ضروری دانست.

محمدی‌زاده گفت باید دوربین‌های کنترل ترافیک در نقاط مختلف استان فعال باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر