يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۹۴۳
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بوشهر گفت: در شرایط اقتصادی کنونی حرکت به سوی روستاهای تولید محور ضرورت انکار ناپذیر است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسعود شیرافکن روز سه شنبه در آیین  افتتاح واحد بسته بندی محصولات کشاورزی در روستای هلیله بوشهر افزود: باید به سمت توانمند سازی خانوارهای روستایی، بهبود و ارتقا وضعیت معیشتی با هدف تولید ارزش،ئثروت و رونق اقتصادی حرکت کرد.

وی ادامه داد: با تحولات در حوزه اقتصاد دیجیتال و نسل پنجم فناوری می توان از ظرفیت‌های ارزشمند و مغفول روستاها در ارتقای ضریب بهره وری ملی استفاده کرد.

شیرافکن گفت : امروز با تحولات فناوری های نوین و نقش آن در کاهش هزینه های تولید و وجود مواد اولیه و محصولات در دسترس در روستاها می‌توان روستاها را به موتور حرکت اقتصادی کشور تبدیل کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر افزود: با این حرکت شاهد مهاجرت معکوس به روستاها، کاهش حاشیه نشینی در شهرها و ارتقای استانداردهای زندگی روستایی خواهیم بود.

وی یادآور شد: شکوفایی ظرفیت های اقتصادی و انسانی موجود در روستاهای شهرستان بوشهر با هدف کاهش بیکاری و افزایش نرخ مشارکت در فعالیت های اقتصادی از اولویت‌های فرمانداری بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر