يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار شبانکاره به مناسبت فرا رسیدن سال 1394، پیامی صادر نموده است.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر، متن پیام مسلم سلیمانی بدین شرح است:\n\n بسمه تعالی\n\n\n       یا مقلب القلوب و الابصار     یا مدبراللیل و النهار\n      یا محول الحول والاحوال    حول حالنا الی احسن الحال
کد خبر: ۱۰۴۱۴
شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: بخشدار شبانکاره به مناسبت فرا رسیدن سال 1394، پیامی صادر نموده است.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن پیام مسلم سلیمانی بدین شرح است:

\n\n

 بسمه تعالی

\n\n

\n       یا مقلب القلوب و الابصار     یا مدبراللیل و النهار
\n      یا محول الحول والاحوال    حول حالنا الی احسن الحال

\n\n

\nبهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی و آینه تمام نمای قدرت خداوندی است که می توان با تماشای آن ، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست ، فصلی نو که انسان ها را به مهرورزی ، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند . نوروز سرآغازی دوباره بر تجدید ارادت ها ، یکرنگی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت ها است . به راستی که این عید خجسته می تواند فرصتی مغتنم برای موفقیت در راه انجام وظیفه و تطهیر نفس و تصفیه جان از ناپاکی ها و تمرین صبر و استقامت و شکستن خودخواهی باشد .

\n\n

اینک که طبیعت در طلیفه بهار ، جان و حیات دوباره می یابد، ما نیز بر بهار جان ها و قلب عالم امکان سلام و درود می فرستیم و سال نو را با تجدید عهد و ارادت به آن ذخیره الهی آغاز می کنیم و از خداوند منان خواهانیم که روزیمان را از برکت و هدایت های آن امام هادی بیش از پیش قرار دهد .

\n\n

خداوند بزرگ را شاکریم در سالی که گذشت است امت قهرمان ، خدمتگذاران و دولتمردان ایران اسلامی در سایه عنایات خاص امام زمان (عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری موفقیت های زیاد و ارزشمندی را در عرصه های گوناگون کسب کردند که همه و همه به رغم تلاش دشمنان به پیشرفت ، امنیت و تثبیت عزت و اقتدار نظام افزود .

\n\n

بخش شبانکاره نیز در سالی که گذشت سرشار از تلاش ، همدلی ، نشاط و پیشرفت در زمینه های مختلف بود . بحمداله با افزایش سه برابری اعتبارات نسبت به سال گذشته ، بیش از 50 پروژه عمرانی در بخشهای مختلف با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد ریال در هفته دولت و دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید که حاصل تلاش همه دستگاههای اجرایی پی گیری های  مجدانه  فرماندار محترم شهرستان و معاونین ايشان و در رأس ، نماینده عالی دولت در استان استاندار محترم بوده است که صمیمانه از همه این عزیزان تشکر و قدر دانی می کنم .

\n\n

اینجانب ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن و شهدای عزیز و همه ایثارگران و درود به ساحت آنان ، فرارسیدن عید سعیدنوروز را به هموطنان بویژه مردم فهیم ، هوشمند و قدرشناس بخش شبانکاره تبریک عرض می کنم و ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر همه مسئولین و مشارکت همه جانبه مردم برای رسیدن به شبانکاره ای آباد ، امیدوارم در سال جدید با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک شهیدان سرافراز و بهره گیری  از منویات مقام معظم رهبری همه مسئولین بویژه ریاست محترم جمهور و همه دولتمردان تدبیر و امید در راستای خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای رضایتمندی مردم موفق و منصور باشند .

\n\n

در پرتو الطاف بیکران خداوندی لحظه هایتان پر از شکوفه های علم و ایمان ، عیدتان مملو از برکت و معنویت و بهارتان سرشار از شادی و خوشحالی .
\n 

\n\n

مسلم سلیمانی

\n\n

بخشدار شبانکاره

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر