شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۳۳۳
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۸

فکرشهر: مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر از تلاش ویژه بهبود وضعیت آبرسانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: طی سال جاری ۱۶ کیلومتر شبکه اجرا شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحمید حمزه‌پور صبح دوشنبه در جریان بازدید از طرح‌های آبرسانی اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور حل مشکلات آبرسانی در استان و حفاظت از منابع محدود آب در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای ۱۶ کیلومتر خط انتقال آب در استان بوشهر طی سال جاری اضافه کرد: عملیات اجرایی خط انتقال آب و مخزن هزار مترمکعبی شهر کلمه و عملیات اجرایی اتصال آب شیرین‌کن هزار متر مکعبی جزیره شیف به شبکه توزیع آب به طول هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی خط انتقال آب از پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر تا سایت شهید ماهینی بوشهر آغاز و به منظور رفع مشکل در برخی از نقاط شهر بوشهر، به طول هزار و ۶۵۰ متر اجرا شده است.

وی از احداث ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال آب هلیله و بندرگاه به طول سه هزار و ۵۰۰ متر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات تهیه و اجرای خطوط مناطق شمالی شهر بوشهر به طول هزار و ۶۵۰ کیلومتر اجرا شده است.

حمزه‌پور با اشاره به عملیات اجرایی باقیمانده خط انتقال آب از سد تنگ ارم به روستای دهرود سفلی به طول هزار و ۳۵۰ متر افزود: تاکنون چهار هزار متر اولویت اول و دوم اجرای خط انتقال آب از چاه‌های تنگ سدر به شهرستان دشتی اجرا شده و مابقی به‌زودی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل خط انتقال آب از ایستگاه پمپاژ تا شبکه توزیع آب روستای چاووشی دشتی به طول یک هزار و ۲۵۰ متر ادامه داد: حدود یک کیلومتر از عملیات اجرایی ترمیم خط انتقال آب از مجتمع آبرسانی نوار ساحلی تنگستان از روستای باشی و بوجیکدان تا مخزن ذخیره آب بندر رستمی اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر تاکید کرد: طی سال جاری ۱۶ کیلومتر خط انتقال در استان بوشهر اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر