يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۳۹۵
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: نشست هم اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با بخشدار جدید مرکزی شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری، رئیس شورای اسلامی عالیشهر با تبریک انتصاب بخشدار جدید گفت: آقای علوی تبار از جوانان انقلابی، تحصیلکرده، با استعداد و پرتلاش بوده و انتصاب ایشان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نوید نتایج مطلوبی برای بوشهر و شهر عالیشهر به همراه خواهد داشت.

صدرالله اسدیان مطلق ،در ادامه گزارشی از اقدامات و آخرین وضعیت معظلات و مشکلات شهر از جمله عدم تجهیز بیمارستان، فاضلاب و روند اجرایی، مشکلات نانوایی ها و کمبود سهیمه آرد، نبودن نمایندگی ادارات و سازمان ها و عدم وجود شعبات بانک در شهر را بیان مطرح کرد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل بیش از پیش بتوانیم درصدد رفع مشکلات شهروندان عالیشهر برآییم تا شاهد مشکلات کمتری در سطح شهر باشیم.

عارف علوی تبار گفت: با همکاری مجموعه مسوولین در راستای حل مشکلات مردم گام برداشته و وقت و انرژی خود را در راه خدمت به مردم گذاشته تا در پایان مسوولیت این خدمات به یادگار بماند و مردم به نیکی از ما یاد کنند.

وی اضافه کرد: مهم نیست عمر مسوولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و رفاه مردم و توسعه شهر حرکت کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر