دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جشنواره مجسمه های شنی در روستای ساحلی مال قائد از توابع بخش مرکزی گناوه در ششمین روز از تعطیلات نوروز ،باحضور میهمانان نوروزی برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، این جشنواره که ششمین دوره آن بود،در ساحل ماسه ای و صخره ای این روستا با استقبال شایانی از سوی مسوولان و مردم شهرستان و هموطنان مواجه شد.\n\nروستا ساحلی مال قائد دارای جاذبه های گردشگری ازجمله طبیعت بکر و ساحلی زیبا است که همه ساله گردشگران و مسافران نوروزی زیادی را به خود جذب می کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۱
جمعه ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: جشنواره مجسمه های شنی در روستای ساحلی مال قائد از توابع بخش مرکزی گناوه در ششمین روز از تعطیلات نوروز ،باحضور میهمانان نوروزی برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این جشنواره که ششمین دوره آن بود،در ساحل ماسه ای و صخره ای این روستا با استقبال شایانی از سوی مسوولان و مردم شهرستان و هموطنان مواجه شد.

\n\n

روستا ساحلی مال قائد دارای جاذبه های گردشگری ازجمله طبیعت بکر و ساحلی زیبا است که همه ساله گردشگران و مسافران نوروزی زیادی را به خود جذب می کند.

\n\n

دراین جشنواره که به همت دهیاری و همکاری مسوولان شهرستان گناوه برگزارشد، شرکت کنندگان آثار خودرا بر روی ماسه های ساحل بطرز زیبایی به نمایش گذاشتند.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر