جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار امسال را با درایت و هوشمندی انتخاب فرمودند زیرا توسعه و پیشرفت هر منطقه با همدلی و هم زبانی ملت و دولت محقق می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با استاندار و معاونان استانداری بوشهر با قدردانی از تلاش های مسوولان دستگاه های اجرایی این استان در سال گذشته اظهار داشت: تلاش های شما مسوولان در استان، رضایت مندی مردم را در پی داشت که این خود رضایت مندی حضرت باری تعالی را در پی دارد. 
کد خبر: ۱۰۵۴۵
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار امسال را با درایت و هوشمندی انتخاب فرمودند زیرا توسعه و پیشرفت هر منطقه با همدلی و هم زبانی ملت و دولت محقق می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با استاندار و معاونان استانداری بوشهر با قدردانی از تلاش های مسوولان دستگاه های اجرایی این استان در سال گذشته اظهار داشت: تلاش های شما مسوولان در استان، رضایت مندی مردم را در پی داشت که این خود رضایت مندی حضرت باری تعالی را در پی دارد. 

\n\n

وی، با بیان اینکه امسال سال پرخیر و برکتی برای کشور پیش بینی می شود تصریح کرد: سالی که با نام حضرت زهرا(س) آغاز شده و با نام این حضرت به پایان می رسد سالی پرخیر و برکت پیش بینی می شود. 

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به اینکه امسال سالی بسیار حساس در فضای ملی و بین المللی برای ایران اسلامی است گفت: پیام مقام معظم رهبری در سال جدید، همدلی و همزبانی در جامعه بود که این مهم نیاز جامعه در این زمان است. 

\n\n

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه دشمن در فضای ملی و بین المللی دنبال تفرقه و تنش در ایران اسلامی است خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام گذاری امسال به نام 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی' از فضایی که دشمن برای ایران طراحی کرده پیشگیری کرده است. 

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه امسال برای ایران اسلامی، سالی سرنوشت ساز و تعیین کننده است گفت: با نام گذاری امسال به نام 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی'، با تلاش دولت و عزم ملی مردم در تحقق اهداف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم. 

\n\n

وی، با اشاره به اینکه اقتدار ایران در عرصه جهانی نمودار است، تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی به گونه ای است که تمام جهان اسلام در عرصه های گوناگون ایران را حامی مظلومان می دانند. 

\n\n

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش استاندار و مسوولان دستگاه های اجرایی در اجرای طرح دهکده گردشگری بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های مهم در حوزه های گوناگون است که یکی از این حوزه ها گردشگری ساحلی است. 

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با بیان اینکه امسال مسافران و میهمانان نوروزی از زیرساخت های ایجاد شده راضی بودند افزود: امسال استقبال مسوولان و مردم از مسافران نوروزی بسیار خوب بود و مردم خیلی راضی بودند. 

\n\n

وی با بیان اینکه همدلی مسوولان با مردم در استان بوشهر بی نظیر است گفت: اکنون آرامشی که در استان بوشهر حاکم است نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسوولان دارد چرا که در این استان اخلاق و ادب سیاسی رعایت می شود که این خود یک نعمت است. 

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: استان بوشهر با داشتن موقعیتی مناسب با ظرفیت های بالا و منحصر بفرد، هیچگاه و در هیچ دوره ای چنین انسجامی که امروز بین مسوولان آن وجود دارد و همه در کنار هم در یک فضای خوب با اهداف خدمت، شرایط تحول را فراهم کرده اند، نداشته است. 

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری، با تاکید بر خدمات رسانی به مردم بر اساس جایگاه و شان بالای آن گفت: بوشهر با این همه ظرفیت ها باید آلبوم توسعه پیشرفت در همه ابعاد فرهنگی و اقتصادی باشد. 

\n\n

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر همه شاخصه های پیشرفت و توسعه را دارد افزود: با این شاخصه ها باید رفاه مردم و آسایش در همه ابعاد معیشتی، اقتصادی و رفع مشکلات مردم فراهم شود.

\n\n

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه اخلاق و ادب سیاسی در استان بوشهر حکم فرما است گفت: استان بوشهر با استان های دیگر کاملا متفاوت است. 

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان بوشهر نگاه ویژه ای دارند یادآور شد: توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان با دیگر نقاط کشور متفاوت است که این موضوع نعمتی مهم است.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با محکوم کردن جنایات عربستان در حمله به یمن گفت: عربستان سعودی عامل تفرقه در جهان اسلام است که تجاوز نظامی به کشور همسایه و مسلمان یمن، بزرگترین اشتباه از سوی این کشور است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر