پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۹۹۸
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۱۹۱ میلیاردتومان در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در این شهرستان آماده افتتاح و اجرا است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری افزود:  از این شمار ۳۴ پروژه  با اعتبار  ۱۵۴  میلیارد تومان افتتاحی و  ۱۸ پروژه  با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی اظهارداشت: از مجموع ۳۴ پروژه افتتاحی ، ۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان و ۵ پروژه دیگر اقتصادی به مبلغ ۸ میلیارد تومان است.

فرماندار گناوه گفت: بخشی از این پروژه ها باحضور استاندار بوشهر در روز پنجشنبه هفته جاری و بخش دیگری نیز در طول ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌ زنی خواهد شد.

وی افزود: در طول ۴۳ سال از عمرباشکوه انقلاب اسلامی ، به رغم توطئه‌ها و دسیسه های فراوان دشمنان، خدمات بسیار ارزشمندی  در کشور از جمله این شهرستان انجام شده است.

صفری اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال بیش از ۳۰۰ برنامه پیش بینی شده است که از روز گذشته با زنگ گلبانک انقلاب، رژه موتورسواران و تجدید بیعت مسئولان با آرمان های شهدا شروع شده است.

فرماندار گناوه افزود: باتوجه به اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است، برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود و در فضای باز برگزار خواهد شد و بیشتر به سمت مجازی انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر