يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۴۸۵
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: رئیس سازمان شیلات ایران گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص واگذاری اسکله لاور ساحلی از شیلات به بنادر و دریانوردی که از مطالبات چندین ساله مردم منطقه است انجام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسین حسینی ظهر چهارشنبه در بازدید از اسکله بندر لاور ساحلی شهرستان دشتی اظهار داشت: پیگیری‌های لازم در خصوص واگذاری اسکله لاور ساحلی از شیلات به بنادر و دریانوردی که از مطالبات چندین ساله مردم منطقه است انجام خواهد شد.

رئیس سازمان شیلات ایران افزود: بنادر ما باید توسعه پیدا کند و از این وضعیت بیرون بیایند و توسعه شهری داشته باشند.

حسینی با تاکید بر اینکه محوریت مدیریت بندر و بندر شهری جز برنامه‌های اصلی ما است، ادامه داد: تلاش داریم مشکلات صیادان منطقه به حداقل برسد.

اعتبارات لازم برای ساماندهی و لایروبی موج شکن قدیم لاور اختصاص یابد

فرماندار دشتی نیز با اشاره به تاریخچه بندر لاور ساحلی، بر ضرورت تعبیه سیستم اطفا حریق در مجاورت اسکله لاور ساحلی تاکید کرد و گفت: با توجه به برخورداری این شهرستان از ۲۵ کیلومتر مرز آبی و لزوم استفاده مناسب از این ظرفیت ارزشمند برای شکوفایی و توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم مرزنشین رسیدگی به وضعیت اسکله موجود در بندر لاور ساحلی می‌تواند تأثیر گذار و راهگشا باشد.

علی بحرانی ادامه داد: به منظور ایجاد شرایط مناسب استقرار قایق‌های صیادی می‌طلبد اعتبارات لازم برای ساماندهی و لایروبی موج شکن قدیم لاور اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد: در اثر بارندگی‌های اخیر و رسوب گل ولای، ضرورت دارد اعتبارات مورد نیاز برای لایروبی کانال ورودی سایت پرورش میگو مند دشتی اختصاص یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر