يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دکتر سالاری خبر داد:
به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری با بیان اینکه کمیته‌ای برای گذار بوشهر از محرومیت و نیل به توسعه تحت عنوان پی‌گیری طرح‌های ویژه طراحی و تدوین شده است، اظهار کرد: طرح های ویژه ...
کد خبر: ۱۰۶۵
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای رفع  محرومیت و رسیدن به توسعه و پیشرفت کمیته پیگیری طرح‌های ویژه استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

 به گزارش فکرشهر،  دکتر مصطفی سالاری در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه کمیته‌ای برای گذار بوشهر از محرومیت و نیل به توسعه تحت عنوان پی‌گیری طرح‌های ویژه طراحی و تدوین شده است، اظهار کرد: طرح های ویژه استان در سه بخش حوزه استاندار، معاونین و فرمانداران شهرستان ها تدوین شده است.
وی منطقه آزاد تجاری بوشهر، راه‌آهن بوشهر – شیراز و آزادراه بوشهر- شیراز را جزو طرح‌های حوزه استاندار دانست و گفت: طرح‌های ویژه استاندار که استاندار به صورت مستقیم نسبت به اجرای آن ها اقدام کرده و آن ها را پی گیری می‌کند حداقل سه و حداکثر پنج طرح مهم ویژه و حیاتی است.
استاندار بوشهر با اشاره به طرح‌های حوزه معاونین استاندار تصریح کرد: در اجرای طرح های ویژه معاونین استاندار، هر یک از معاونین حداقل سه و حداکثر پنج طرح ویژه و مهم مرتبط با حوزه ی کار ی خود را پی گیری می‌کنند.
دکتر سالاری به حوزه کاری فرمانداران نیز اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌ها، کمیته‌ای مرکب از فرماندار، عضو مدعو، مشاوران و نخبگان به موجب دستورالعمل ابلاغ استاندار و عضو آن کمیته برای پی گیری طرح های ویژه شهرستان تعیین شده‌اند.
وی با بیان اینکه هر کمیته  شهرستانی، بین سه تا پنج طرح ویژه شهرستانی را به طور ویژه در مرکز و استان پی گیری می‌کنند، اظهار داشت: طرح های ویژه شهرستانی، پروژه های مهم، تحول زا و اشتغال زایی هستند که منابع تامین اعتبار آن ها استانی نیست بلکه از محل وجوه متمرکز ملی، وزارتخانه ها یا سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می‌شود.
استاندار افزود: اعضای کمیته با بهره گیری از مشاوره، مشارکت و همراهی چهره ها، شخصیت ها و افراد ذی نفوذ استانی در تهران، طرح های ویژه شهرستان‌های متبوع خود را پیش می‌برند.
دکتر سالاری تصریح کرد: حضور نمایندگان مجلس در کمیته‌ها برای تسهیل برقراری ارتباط مستقیم فرمانداران و مسئولان شهرستانی با وزرا، معاونین وزرا و روسای سازمان‌های ملی از جمله ابتکاراتی است که می‌تواند نقش اساسی‌تر و پویاتری برای فعالیت و پی‌گیری مسئولان شهرستانی ایجاد کند.

منبع: پرتال استانداری بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر