يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۱

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی و علمی و پزشکی و دفاعی و موشکی دستاوردهای زیادی داشته است و نباید بخاطر مشکلات این موهبت‌ها را نادیده بگیریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: روزی انسان فقط ارزاق مادی نیست و حضور در مسجد، برنامه‌های دینی، بزرگداشت شهدا و راهپیمایی ۲۲ بهمن رزق معنوی است.

امام جمعه بندر دیر با تبریک سالروز ولادت امیرالمومنین (ع)،افزود: یکی از فضائل مختص امام علی (ع) ولادت ایشان در کعبه است.

وی ادامه داد: سیره و روش امیرالمومنین (ع) را دنبال و شیعه واقعی باشیم.

حسینی با تبریک روز پدر و مرد، گفت: فرزندان قدردان زحمات پدران خود باشند و آنها را تکریم کنند.

وی بیان داشت: اگر زنان در این وضعیت اقتصادی شوهران خود را مراعات کنند، می‌تواند مانع از کج روی مردان شود.

حضور مردم در صحنه بیمه کننده نظام است

امام جمعه دیر با تبریک ۲۲ بهمن ماه و تقدیر از حضور باشکوه مردم در رژه خودرویی و موتوری، گفت: مردم شهرستان دیر با وجود وضعیت کرونایی و مشکلات اقتصادی و معیشتی حضور فعالی در مراسم ۲۲ بهمن داشتند و زنده بودن انقلاب را به رخ دشمنان کشیدند.

وی حضور ملت ایران در صحنه را نشانگر بصیرت و آگاهی و وفاداری آنان به نظام و انقلاب و رهبری دانست و اضافه کرد: ملت ما قدر انقلاب خود می‌داند و هیچ گاه در دفاع از آن کوتاهی نمی‌کند.

حسینی حضور مردم در صحنه بیمه کننده نظام است، ابراز کرد: مردم امروز علاوه بر جشن پیروزی انقلاب، شکست دشمن در عرصه اقتصادی را هم جشن گرفتند.

وی افزود: مسئولان کشور و قوای سه گانه در قبال مردم باید به وظایف خود عمل کنند و با هم افزایی در رفع مشکلات ملت بکوشند و گام‌های بلندی در راستای رفاه و آسایش و پیشرفت کشور بردارند.

خطیب جمعه دیر با تشکر از حضور مردم در نمازجمعه درباره عدم تعطیلی نمازهای جمعه بواسطه شیوع کرونا، اظهار کرد: ما تشکیلاتی داریم که در ارتباط با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا است، فعلاً سیاست مسئولین بر تعطیلی نیست، بازار و جاهای مختلفی تعطیل نیست، الان تاکید بر محدودیت‌های هوشمند و رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک و واکسن است.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نیروی هوایی، عنوان کرد: رهبر کشور، این مرجع تقلید می‌گوید من خود را موظف به عمل به توصیه‌های پزشکان می دانم؛ ایشان از ابتدای کرونا تا امروز همواره بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن واکسن تاکید دارند.

حسینی با تبریک میلاد امام جواد (ع) و بیان حدیثی از ایشان، یادآور شد: سعی کنیم کار خیری که انجام می‌دهیم مستمر باشد و از این مسیر خارج نشویم.

نباید در مقابل هجمه دشمن سکوت کنیم

وی با اشاره به حضور دیروز استاندار بوشهر در شهرستان دیر، افزود: ایشان در نشست بررسی مشکلات مردم دستوراتی در زمینه رفع آنها صادر کردند که از فرماندار تلاشگر شهرستان درخواستم می‌کنم این دستورات را پیگیری کنند.

حسینی تصریح کرد: یک سری از این مشکلات مانند زمین‌های محله خور خندل و حریم دریا واقعاً جمعی از مردم را درگیر خود کرده است که همه بویژه نماینده مجلس باید پیگیر حل این مسائل باشند و ما هم به سهم خود وظیفه داریم برای برطرف شدن این مشکلات پیگیر باشیم.

وی با تاکید بر حضور همگان در جهاد تبیین، گفت: دشمنان دیکتاتوری اقتصادی و سیاسی داشتند و اخیراً دیکتاوری رسانه‌ای هم اضافه کردند و کار به جایی رسیده که عکس سردار شهید سلیمانی را هم فضای مجازی حذف می‌کنند که نیاز است جهاد تبیین کرده و دستاوردهای این نظام و انقلاب را بیان کنیم.

حسینی افزود: متأسفانه ما خیلی کم کاری کردیم و باز هم کم کاری می‌کنیم، در همین دهه فجر هم فکر نکنم ما حق مطلب را ادا کردیم؛ باید از فضای مجازی برای مقابله با هجمه ترکیبی دشمن نه تنها دفاع بلکه هجمه کنیم و جنایات دشمنان را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات روزمره مردم و گرانی و تورم وجود دارد اما ما نباید در مقابل هجمه دشمن سکوت کنیم، تاکید کرد: انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی و علمی و پزشکی و دفاعی و موشکی دستاوردهای زیادی داشته است و نباید بخاطر مشکلات این موهبت‌ها را نادیده بگیریم.

امام جمعه دیر گفت: حملات موشکی و پهپادی مقاومت یمن خواب را از چشم اماراتی‌ها و سعودی‌ها برد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد شکست خائنین به امت اسلامی باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر