يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۴۳
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۴

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: افزایش ظرفیت زیرساخت‌های برق و راندمان نیروگاه خارگ یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت برق در خارگ اظهار داشت: مشکل تأمین برق جزیره خارگ به ویژه در فصول گرم سال از جمله مسائلی که به عنوان یک چالش جدی همواره مورد مطالبه شهروندان خارگ بوده است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: افزایش ظرفیت زیرساخت‌های برق و افزایش راندمان نیروگاه خارگ به عنوان یک ضرورت است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: با علم به این موضوع که شبکه توزیع برق در جزیره خارگ همواره نیازمند نوسازی و بهسازی است، با برنامه ریزی انجام شده در تلاش هستیم تا با تسهیل و فراهم سازی مقدمات حمل و نقل ملزومات و دستگاه‌های سرویس دهی برق به خارگ، شرایط را جهت ایجاد پایداری برق بیش از پیش فراهم سازیم.

بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر لزوم اتکا به توانمندی و تخصص پرسنل بومی نیروگاه برق تصریح کرد: ضمن لزوم توانمندسازی بومیان، حمایت از پرسنل متخصص در دستگاه‌های مختلف از جمله رویکردهایی است که باید به عنوان یک رویه در دستورکار قرار گیرد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: احیای زیر ساخت‌های برق، نوسازی، بهسازی و ایمن سازی شبکه خارگ باید طبق یک برنامه از پیش تدوین شده و معین در زمان مقرر به انجام برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر