شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۸۲۸
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: معیشت استادان و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد و در بودجه ۱۴۰۱ تلاش می‌شود دانشگاه ها بخوبی دیده شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیسان دانشگاه خلیج فارس افزود: تلاش می‌شود حق دانشگاه آنگونه که مطلوب است در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گیرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از دانشگاه‌ها بیان کرد: اگر این امکان را داشتم همه دانشگاه‌ها بجز علوم پزشکی و خلیج فارس را در استان بوشهر تعطیل می‌کردم.

رضایی یادآور شد: دانشگاه آمده متخصص، کارشناس و تکنسین تربیت کند اما این کار امروز از سوی برخی از دانشگاه‌ها صورت نمی‌گیرد و وجود فارغ‌التحصیلان بیکاری که به دنبال کار هستند گواهی بر این مدعا است.

وی تاکید کرد: این دانشگاه‌ها برای برطرف کردن مشکل مردم راه اندازی شده اند اما امروز این کار صورت نگرفته و تنها باعث تربیت نیروی انسانی با مدرک تحصیلی بالای بیکار شده اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه خلیج فارس هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم استان بوشهر است که از ۲ رشته تحصیلی امروز با ۱۹۴ رشته و ۲۴۷ هیات علمی و هفت هزار دانشجو مشغول به فعالیت است.

وی تاکید کرد: امروز سایر دانشگاه‌های کشور در حوزه پزشکی به عنوان هاب شناخته می‌شوند انتظار ما این است که دانشگاه خلیج فارس با توجه به همجواری با خلیج فارس و قابلیتهایی که دارد به عنوان هاب منطقه باشد.

در این آیین محمد مدرسی به عنوان سرپرست دانشگاه خلیج فارس معرفی و از خدمات عبدالمجید مصلح تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر