دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۳۶۶
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۱۴ هزار دانش‌آموز بوشهری در اردوی مجازی راهیان نور از طریق شبکه آموزشی شاد شرکت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی غضنفری صبح سه‌شنبه در آئین افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور اظهار داشت: برای استمرار انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری بهترین راه است.

وی با بیان اینکه جزیره خارگ نماد مقاومت پایداری و استقامت ایران است و افزود: خارگ فقط یک جزیره نبود یلکه از آن جزیره استراتژیک می‌توان به عنوان جبهه‌ای ملی برای دفاع از خاک و ناموس میهن یاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: دشمن با هدف قطع صادرات نفت و ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی این جزیره را بمباران کرد اما با رشادت و حماسه آفرینی و مقاومت مردم حتی یک لحظه نیز صادرات نفت متوقف نشد.

غضنفری عنوان کرد: برای پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی هر کجا و هر زمان که نیاز به حضور مردم ولایت‌مدار در صحنه باشد، شاهد وقوع حماسه‌های مختلف بوده‌ایم.

راهیان نور فرصت فرهنگی تبلیغی است

رئیس آموزش و پرورش منطقه خارگ با بیان اینکه اردوی راهیان نور سند پر افتخار آموزش و پرورش است، گفت: تلاش می‌شود تا هر سال این سند رنگ بهتری را در تعهد به آرمان‌های شهدای والامقام و امام شهیدان به خود گیرد.

فاطمه ندیم زاده اظهار کرد: موضوع اردوهای راهیان نور در واقع یک فرصت فرهنگی و تربیتی است که دانش‌آموزان از طریق آن می‌توانند با دستاوردهای دوران دفاع مقدس آشنا شوند و تجربه ارزشمندی را بدست آورند.

وی افزود: اردوی راهیان نور تأثیر بسزایی بر روی دانش‌آموزان و فرهنگیان در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام امت و شهدای هشت سال دفاع مقدس دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر