يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی مهم‌ترین عامل مرگ و میر در شهرستان جم است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد قاسمی در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به مسائل و دغدغه‌های حوزه سلامت از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال گذشته و امسال است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.\n\nوی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده و همه اعم از مردم و مسئولان در تمام سطوح باید در راستای تحقق شعار سال تلاش و فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۰۷۴۹
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی مهم‌ترین عامل مرگ و میر در شهرستان جم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد قاسمی در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به مسائل و دغدغه‌های حوزه سلامت از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال گذشته و امسال است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده و همه اعم از مردم و مسئولان در تمام سطوح باید در راستای تحقق شعار سال تلاش و فعالیت کنند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خاطرنشان کرد: در جم اقدامات مهمی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی انجام شده و علاوه بر کاهش هزینه درمان مردم، کیفیت خدمات درمانی نیز بالاتر رفته است.

\n\n

قاسمی تصریح کرد: اجرای پروژه قلب سالم در جم از پروژه‌های مهمی است که توسط معاونت بهداشتی دانشگاه و سایر دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی شده است.

\n\n

وی یادآور شد: بالاترین آمار مرگ در سال 93 در شهرستان جم مربوط به بیماری‌های قلبی عروقی بوده است که باید توجه خاصی به این مسئله کنیم.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: اصلاح شیوه زندگی برای ارتقاء سطح سلامت فردی برای مقابله با بیماری‌های قلبی عروقی مورد توجه است.

\n\n

قاسمی خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر مسئولان بهداشت و درمان جم به منظور اجرای برنامه قلب سالم در شهرستان شد.

\n\n

این مسئول اضافه کرد: این برنامه در واقع با هدف غربالگری گروه هدف افراد بالای 30 سال شهرها صورت می‌گیرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس شبکه بهداشت و درمان جم با تاکید بر لزوم مراقبت از انسان‌ها در برابر بیماری‌ها و حملات قلبی گفت: البته انجام این مهم نیازمند آگاهی لازم در این زمینه است و مسئولان بهداشتی باید در این زمینه اطلاع‌رسانی صحیحی داشته باشند تا مردم با نحوه مقابله با بیماری آشنا شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر