يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مسائل هسته‌ای فصل‌الخطاب است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.\n\nوی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: خداوند سوره کوثر را در شان این بانوی عظیم‌ الشان نازل کرده و همه زنان عالم باید از ایشان الگوبرداری کنند.
کد خبر: ۱۰۷۵۸
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مسائل هسته‌ای فصل‌الخطاب است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.

\n\n

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: خداوند سوره کوثر را در شان این بانوی عظیم‌ الشان نازل کرده و همه زنان عالم باید از ایشان الگوبرداری کنند.

\n\n

امام جمعه برازجان به تبریک روز مادر خاطرنشان کرد: هر کس به پدر و مادر خود نیکی کند عاقبت‌ بخیر می‌شود و هر کس از والدین تشکر و قدردانی نکند در واقع شکر خدا را به جای نیاورده است.

\n\n

مصلح در ادامه با تسلیت سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی تصریح کرد: دشمنان با این ترورها نتوانستند راه شهدا را خاموش کنند بلکه روز به روز بر عظمت نظام اسلامی افزوده شده است.

\n\n

وی در ادامه به بیانات بسیار مهم رهبر انقلاب در مسائل هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: رهبر انقلاب حجت را بر همگان تمام کردند و توصیه‌های لازم را به مسئولان گوشزد کردند.

\n\n

امام جمعه برازجان بیان کرد: عدم بازرسی ویژه از تاسیسات ایران، عدم بازرسی از مراکز امنیتی و نظامی، لزوم مشاوره مذاکره‌کنندگان با نخبگان و منتقدان، لغو یکباره همه تحریم‌ها در روز توافق و عدم مذاکره در سایر موضوعات از محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب است.

\n\n

مصلح گفت: رهبر انقلاب اشاره کردند که توافق نکردن به توافق بد ارجحیت دارد و همه باید بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب را نصب‌وی به وضعیت نابسمان مدیریت شهری در برازجان اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود گذشت حدود 2 دهه از تاسیس شوراهای شهر و روستا، هنوز متاسفانه کارآمدی لازم را ندارند و در برخی موارد مشکلاتی به وجود آورده‌اند.

\n\n

مصلح تاکید کرد: اعضای شورای شهر برازجان باید برای منافع مردم و بهبود وضعیت شهر تلاش کنند و اختلافات شخصی و گروهی نباید موجبات آسیب وارد کردن به شهر شود.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر