پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۱۶
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با همراهی سرپرست فرمانداری دشتستان، بخشدار شبانکاره، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر، مدیر عامل آب منطقه ای بوشهر و سایر مسئولان استانی از سد رئیس علی دلوار بخش شبانکاره بازدید و آخرین وضعیت پروژه شبکه فرعی آبیاری دشت شبانکاره را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، دکتر محمدی زاده در حاشیه بازدید از سد رییسعلی دلواری اظهار داشت : هدف از این بازدید، بررسی میزان آب ذخیره شده در پشت سد است که فعلا پایدار و قابل اعتماد بوده و در حدود ۵۷ درصد ظرفیت سد آبگیری شده است.
وی در ارتباط با پروژه شبکه آبیاری دشت شبانکاره هم گفت: هدف دیگر ما از سفر به شبانکاره پیگیری و تسریع در آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه فرعی آبیاری دشت شبانکاره است.

استاندار بوشهر بیان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر برای این پروژه اعتباری در نظر گرفته شد و اعتباری برای اجرای فاز اول تخصیص یافته و معتقدیم تکمیل این پروژه در اقتصاد معیشتی مردم شبانکاره و رونق محصولات کشاورزی بسیار تاثیر گذار خواهد بود‌.

دکتر محمدی زاده بازدید از وضعیت کشاورزی منطقه شبانکاره را از دیگر اهداف سفر خود به این بخش ذکر کرده و اظهار داشت: متاسفانه بهره وری ما از آب خوب نیست و میزان مصرف آب ما نسبت به میزان و کیفیت تولید محصولات کشاورزی اصلا مناسب نیست و باید با استفاده از اصلاح الگوی کشاورزی و آبیاری این موضوع را بهبود بخشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر