يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
١٧ هزار نفر خدمات دریافت کردند؛
کد خبر: ۱۰۷۷۲۸
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بسیج جامعه پزشکی طی چند سال اخیر با برپایی ۸ درمانگاه تخصصی صحرایی به ۱۷ هزار و ۵۵۸ نفراز شهروندان این شهرستان خدمات تخصصی درمانی ارائه داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد آخوندی یکشنبه شب با تبریک سالروز تأسیس بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در امتداد رشادت‌ها و ایثارگری کادر بهداشت و درمان در هشت سال دفاع مقدس است و مردم از فعالیت‌های ارزشمند آنها بهره‌مند و رضایت دارند.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان و درمانگاه‌های تخصصی صحرایی در مناطق مختلف شهرستان دیّر گفت: طی چند سال اخیر ۸ درمانگاه و بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف شهرستان دیّر برپا شده است و خدمات خوبی نیز در آن ارائه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: بردخون، الی جنوبی، لمبدان پایینی، سرمستان، شهنیا، آبدان، دوراهک و بردخون کهنه از جمله مناطق شهرستان دیّر است که کادر بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی با حضور در آن به ارائه خدمات پزشکی تخصصی پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت ۱۷ هزار و ۵۵۸ خدمت پزشکی نیز به شهروندان ارائه شد.

آخوندی تصریح کرد: خدمات بسیجیان عضو جامعه پزشکی تمرین ایثار و فداکاری است و مشقی است که در کلاس درس شهدا آموخته‌اند.

وی افزود: مطمئناً تلاش‌های این عزیزان توسعه سلامتی و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت و یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس و تبلور روحیه ایثار و از خود گذشتی است و همه باید پاسدار ارزش‌های دوران دفاع مقدس و خون شهیدان باشیم.

وی اضافه کرد: بسیجیان همواره در خدمت به مردم و برای سربلندی این نظام تلاش و کوشش فراوانی داشته‌اند و در ایام شیوع ویروس کرونا از خود گذشتگی آنها در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر