يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۰۳
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مشکلات ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های شهدای گناوه رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری ظهر چهارشنبه در نشست با آزادگان شهرستان گناوه اظهار داشت: آزادگان چشم و چراغ ارزشمند و خورشید درخشان جامعه و مایه افتخار، عزت و سربلندی هستند.

فرماندار گناوه افزود: سختی‌ها و مشقت‌های شما آزادگان سرافراز را جز خدا و خود شما درک نخواهد کرد و اجر و پاداش این سختی‌ها در راه خدا را نیز جز خداوند کسی یارای پاداش و جبران ندارد.

وی گفت: آزادگان و ایثارگران شهدای زنده در نظام مقدس اسلامی هستند و امروز ما از اینکه از قافله شهدا به جا مانده‌ایم تأسف می‌خوریم ولی از سوی دیگر باعث افتخار است که بتوانیم پیام و رسالت شهدا را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

صفری ادامه داد: امروز شما افتخار جامعه هستید و احترام به آزادگان، احترام به ملت ایران اسلامی و مایه افتخار و سرافرازی است و هرکس با هر شخصیتی اگر جایگاه و احترام به شما را درک کرد نشان دهنده فهم و شخصیت او است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و آزادگان به همه ملت تعلق دارند گفت: احترام به آزادگان به گروه و جناح خاصی مربوط نیست بلکه همه باید در مقابل عظمت حماسه‌ها و فداکاری‌های آزادگان سرافراز با احترام برخورد کنند و کمر ادب و احترام در برابر آنها خم کنند.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه احترام به آزادگان وظیفه همه مسئولان است بیان کرد: این تفکر باید در ادارات و دستگاه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و ساری و جاری شود که آزادگان از مقربین خاص هستید و همه ما مسئولان با تمام افتخار و ادب و احترام در برابر آزادگان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا آماده خدمت گزاری هستیم.

وی گفت: مسئولان باید متوجه باشند که احترام به آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا، احترام به خود آنها است چون آنها نیاز به احترام ما ندارند و با خدا معامله کرده‌اند و مزد خود را از خدا خواهند گرفت.

فرماندار گناوه ادامه داد: امروز با افتخار پیگیری امورات آزادگان سرافراز انجام خواهد شد و برای هرگونه خدمتگزاری به این قشر سرافراز آماده هستیم.

وی گفت: مشاور امور ایثارگران فرمانداری جهت پیگیری امور ایثارگران و آزادگان و خانواده معظم شهدا در ادارات و دستگاه‌های شهرستان تعیین و معرفی شده است و از سوی این فرمانداری اختیار رسیدگی و پیگیر مشکلات در ادارات و دستگاه‌های مختلف را دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه در این نشست اظهار داشت: امروز همه جامعه مدیون و وامدار خدمات و ایثارگری‌های شهدا، آزادگان، جانبازان، خانواده‌های معظم آنها است و وظیفه همه خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و آزادگان و خانواده شهدا است.

محمد قائدی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه نیز همواره همراه و در خدمت ایثارگران، خانواده شهدا و آزادگان بوده است و امروز نیز با افتخار آماده خدمت گزاری به آنها است.

وی یادآور شد: امروز جامعه ایثارگری نیز مانند سایر اقشار جامعه با مشکلاتی مواجه است که انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌ها مختلف توجه خاصی به رفع مشکلات آنها داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر