دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۱۹۹
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: در استان بوشهر، بیشترین آزادسازی حریم دریا در شهرستان کنگان انجام شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار شهرستان کنگان صبح یکشنبه در حاشیه مراسم درختکاری و آغاز عملیات اجرایی جنگل کاری با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته منابع طبیعی اظهار داشت: درخت و درختکاری نماد سرسبزی و شادابی و مظهر آبادی و عمران است که در دین مبین اسلام و آیات و روایات تاکید زیادی بر آن شد.

احمد غریبی با تاکید بر مشارکت مردم در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی افزود: اگر مشارکت و فرهنگ میان مردم در حفظ و نگهداری محیط زیست و آینده نگری نباشد، عملاً تلاش مسئولین قابل اجرا نخواهد بود.

فرماندار کنگان بر ایجاد کارگروه توسعه فضای سبز شهرستان در کوتاه‌ترین زمان بمنظور استفاده از ظرفیت تعهد صنایع شهرستان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت ادارات محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد.

فرماندار کنگان به رفع حریم اراضی ۶۰ متری دریا اشاره کرد و گفت: میزان ۱۸ هکتار از اراضی حریم ۶۰ متری دریا به طول سه هزار و ۵۰۰ متر توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزاد سازی صورت گرفت که بیشترین آزادسازی در استان بوشهر را داشته‌ایم.

همزمان با هفته منابع طبیعی، مراسم درختکاری و آغاز عملیات اجرایی جنگل کاری صبح یکشنبه با حضور مسئولان و مردم شهر کنگان در محل چشمه بی بی حبش برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر