يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۳۰۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: علیرغم تلاش‌های خوبی که از سوی شهرداری برای بهبود وضعیت مبلمان شهری در گناوه انجام شده است اما باید همت و تلاش بیشتری برای بهبود مبلمان شهری صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری ظهر دوشنبه در آئین افتتاح «پارک مهر» در منطقه مسکن مهر نوروزآباد گناوه به مناسبت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: علیرغم آنکه تلاش‌های خوبی از سوی شهرداری جهت بهبود وضعیت مبلمان شهری در گناوه انجام شده است اما باید همت و تلاش بیشتری برای بهبود وضعیت در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار گناوه افزود: بهبود مبلمان شهری در گناوه با برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری توسط شهرداری انجام شود.

وی گفت: نقاط مختلف شهر نیاز به فضای سبز دارد که باید برای بیشتر شدن این فضاها در شهر تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه در کنار افزایش فضای سبز نگهداری این فضاها باید مورد توجه جدی قرار گیرد افزود: باید با برنامه ریزی مناسب از پارک‌ها و فضاهای سبز ایجاد شده نگهداری و مراقبت کرد و مردم باید شهرداری را در این زمینه کمک دهند.

وی گفت: پارک‌ها و فضاهای سبز ایجاد شده در محله‌ها مناسب با وضعیت آن محله باشد و در احداث آنها موقعیت جغرافیایی و انسانی محلات در نظر گرفته شود که برای استفاده مردم مناسب باشد.

فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت آمادگی برای ایام نوروز در گناوه بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی گناوه تلاش مضاعف برای آماده کردن زیرساخت‌ها در پذیرایی و استقبال از مهمانان را در دستور کار قرار دهند و نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: مردم مؤمن و بازاریان سرآمد اخلاق خوب هستند مانند همیشه در برخورد با مهمانان نوروزی اخلاق خوب داشته باشند تا بتوانیم با همکاری هم میزبانان خوبی برای مهمانان و مسافران ایام نوروز باشیم.

شهردار گناوه در این آئیین با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر است اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ برای گسترش فضای سبز شهر گناوه تحولات گسترده‌ای را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

جواد رستمی افزود: در این ارتباط احداث پارک در تمامی محلات در دستور کار شهرداری قرار گرفته و اجرایی شده است

وی اظهار داشت: جداسازی آب شرب از آب مورد استفاده برای فضای سبز در سال آینده مدنظر قرار گرفته و انجام خواهد شد که این امر می‌تواند کمک شایانی برای توسعه سرانه فضای سبز داشته باشد.

گفت: برنامه‌هایی در زمینه عمرانی در واحدها و فازهای مختلف آغاز شده است که در کوتاه مدت و تا قبل از عید نوروز به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: با توجه به گلایه‌های به حق برخی از شهروندان از آسفالت خیابان‌ها، لکه گیری خیابان‌ها در چندین خیابان در حال انجام است و آسفالت کوچه‌ها و معابر نیز در صورتی که با بارندگی مواجه نشویم تا قبل از نوروز انجام خواهد شد و به زودی شرایطی برای بهبود وضعیت خیابان‌ها ایجاد خواهد شد.

در این آئین که به مناسبت هفته منابع طبیعی و در دومین روز از این هفته برگزار شد چندین اصله نهال در پارک محله‌ای مهر نوروز آباد گناوه توسط مسئولان غرس شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر