يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سقفی برای پرداخت منابع اعتباری از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به پروژه‌های گردشگری نداریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید اوحدی صبح دوشنبه در دیدار با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از طرح‌های گردشگری در نقاط مختلف کشور برنامه‌های ویژه‌ای داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: طی سال آینده با تلاش مجلس و دولت تسهیلات قابل توجهی در حوزه صنایع دستی, میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشور ارائه می‌شود و ظرفیت مناسبی برای توسعه این صنعت تأمین می‌شود.

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سه هزار میلیارد تومان برای صنعت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی تخصیص می‌یابد که باعث تحول در این صنعت می‌شود.

وی از آمادگی حمایت از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در زمینه ساخت هتل و تأسیسات اقامتی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه از سرمایه‌گذاران حمایت و زمینه پرداخت تسهیلات فراهم می‌شود.

اوحدی از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: آمادگی سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری بوشهر فراهم است و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای برای دریافت تسهیلات با صندوق توسعه ملی منعقد شده است.

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در پرداخت منابع اعتباری از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه برای طرح‌های گردشگری استان بوشهر سقف نداریم خاطر نشان کرد: در این راستا تمام نیازمندی در اجرا طرح‌های گردشگری استان بوشهر تأمین می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر