شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از تشکیل شوراهای دانش‌آموزی در 400 مدرسه این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و همه باید برای تقویت این نهاد اهتمام ورزیم.\n\nوی افزود: نقش و جایگاه شوراهای دانش‌آموزی در مدارس بر کسی پوشیده نیست و در دشتستان شاهد نظم و برنامه‌ریزی خوبی برای ساماندهی این تشکل هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۴۰
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از تشکیل شوراهای دانش‌آموزی در 400 مدرسه این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و همه باید برای تقویت این نهاد اهتمام ورزیم.

\n\n

وی افزود: نقش و جایگاه شوراهای دانش‌آموزی در مدارس بر کسی پوشیده نیست و در دشتستان شاهد نظم و برنامه‌ریزی خوبی برای ساماندهی این تشکل هستیم.

\n\n

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از تشکیل شوراهای دانش‌آموزی در 400 مدرسه دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در تمام مدارس شاهد فعالیت چشمگیر شوراهای دانش‌آموزی هستیم.

\n\n

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان نیز با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضاء شورای دانش‌آموزی مدارس متوسطه دوم شهر برازجان گفت: مدرسه منشأ تحول و خط اول تعلیم و تربیت است.

\n\n

حبیب‌الله بوستانی دانش‌آموزان را عصاره یک مدرسه دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان در قالب‌های مختلف تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند در روند تصمیمات مهم آموزشگاه‌ها نقش اساسی داشته باشند.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: شورای دانش‌آموزی یک گروه برگزیده و انتخاب شده از دانش‌آموزان خلاق، مبتکر و توانمند است که برای اجرای برنامه‌های نظام آموزش و پرورش هم پا با سایر معلمان گام برمی‌دارند.

\n\n

به نوشته ی فارس، معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان گفت: انتظار این است که اعضاء شوراهای دانش‌آموزی برای حل مشکلات آموزشی و تربیتی مدرسه راهکارهای مناسب و خلاقانه پیشنهاد دهند.

\n\n

بوستانی افزود: یکی از مزایای فعالیت در تشکل‌های دانش‌آموزی، تکریم شخصیت دانش‌آموزان و تقویت خودباوری برای پذیرش مسئولیت در جامعه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر