يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان 7 نفر متخلف صید غیرمجاز ماهی در محدوده رودخانه دالکی دستگیر شدند...
کد خبر: ۱۰۸۴۱
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷

فکرشهربا تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان 7 نفر متخلف صید غیرمجاز ماهی در محدوده رودخانه دالکی دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با اعلام این خبر گفت: مامورین یگان حفاظت این اداره با توجه به آغاز فصل زادآوری ماهیان رودخانه ای، طی هفته گذشته و حین گشت و کنترل رودخانه های این شهرستان در جهت جلوگیری از تخلفات شکار و صید، تعداد 7 نفر متخلف به همراه 6 رشته تور صیادی و تعداد 60 قطعه ماهی کشف و ضبط نمودند .

\n\n

صادق پورسالم با تاکید بر آغاز فصل زاد و ولد ماهیان رودخانه ای گفت: این فصل نقشی حیاتی در افزایش میزان آبزیان رودخانه ها دارد، لذا از صیادان و طبیعت دوستان عزیز خواهشمندیم برای کمک به افزایش تعداد آبزیان قابل استحصال، از صید ماهی در این ایام جدا پرهیز نمایند.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است در آغاز فصل صید که از اواسط خرداد آغاز خواهد شد طبق دستورالعمل سازمان حفاظت محیط زیست،آمادگی صدور مجوز صید در آن زمان را داریم.

\n\n

پورسالم اضافه کرد: صیادان ماهی با احترام به قانون، تا پایان فصل زاد و ولد  ماهیان رودخانه ای ( اول خرداد ) از صیادی در رودخانه های شهرستان جدا خودداری کنند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر