شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۴۴۹
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۴

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان کنگان خواستار افزایش آمادگی دستگاه‌ها برای ایام نوروز شد و گفت: نظارت‌ها در کنگان افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس بشی صبح چهارشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان کنگان اظهار داشت: برنامه ریزی و همفکری همه دستگاه‌های اجرایی در این ایام را با توجه به دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های اعلام شده از طرف ستاد کرونا استان بوشهر برای استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی ضروری است.

وی اضافه کرد: محیط‌های شهری و روستایی ما باید برای مسافران مهیا شود با آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران را داشته باشند و همچنین ورودی‌های مختلف شهرستان باید تمهیدات لازم برای ورود مسافرین داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان افزود: تردد هر گونه قایق‌های موتوری در محور سواحل شهرها و روستاهای شهرستان باید با مجوز انجام شود و هیچ قایقی در ایام نوروز بدون مجوز حق جابجایی مسافران را ندارند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های شهرستان به ویژه در حوزه گردشگری به‌نحو مطلوب استفاده کرد و جاذبه‌های شهرستان به گردشگران معرفی شود.

بشی خاطرنشان کرد: ارائه لیست کشیک نوروزی ادارات و داروخانه‌ها و نانوایی‌ها، نظارت بر رستوران‌ها، بازار و جایگاه‌های سوخت مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: مدیریت بر خانه‌های مبله، استقرار نمازخانه در کنار ساحل، تأمین آرد نانوایی‌ها، مواد غذایی ضروری، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در داخل و درون شهر، برپایی گشت تعزیرات، تأمین آب و روشنایی از دیگر نکاتی است که باید در تعطیلات نوروز برنامه ریزی و فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر