پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۳۹
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: ائمه جمعه اهل سنت شهرهای سیراف ، چاه مبارک ، جزیره جنوبی و روستاهای بندو و گوده ، تمبک و نخل غانم از توابع استان بوشهر در پیام های جداگانه ای با گرامیداشت نیمه شعبان اعلام کردند : مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) دسیسه های دشمنان را با شکست روبرو کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در پیام حسن بازدار امام جمعه گوده و کنگان و عضو شورای روحانیت آمده است: هفته سربازان  گمنام  یادآور مجاهدت های نیروهای مومن ،انقلابی و کارآمد مجموعه های اطلاعاتی  و امنیتی کشور در راه امنیت  و اقتدار  پایدار مردمی  است.

وی یادآورشد : امنیت ،اقتدار نظام  جمهوری اسلامی  مرهون خون  شهیدان  فداکاری ایثارگران و هوشیاری  مجموعه گمنام است که  با تکیه  بر سلاح ایمان و اخلاص  و  پیروی  از مقام  عظمای ولایت  آرامش و امنیت برای کشور  به ارمغان آورده اند  .
 بازدار تصریح کرده است: توطئه ها و نقشه های  بسیار  خطرناک دشمنان  ایران اسلامی  را یکی پس از دیگری را با شکست مواجه  می کند.
 وی ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای گرانقدر  عرصه امنیت  و آرامش و پایداری  و تبریک فرا رسیدن  هفته  سربازان  گمنام  از زحمات  و فداکاری  های  مخلصانه  این عزیزان  بخصوص سربازان گمنام اداره حفاظت اطلاعات و همچنین سربازان گمنام  در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ،نیروی انتظامی ،ارتش جمهوری اسلامی ،و همه سربازان گمنام  در همه ارگان های نظامی و غیر نظامی تقدیر کرد.

حسین افروز امام جمعه اهل سنت سیراف نیز در پیامی یادآورشد: امنیت و اقتدار نظام مقدس کشور جمهوری اسلامی ایران عزیزمان مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم  ،سربازان گمنام ،متقی بااخلاص  و تبعیت از رهبر انقلاب اولی الامر مسلمین حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) که این صلح ،ثبات ،امنیت و ارامش ملت بابصیرت و کشور جمهوری اسلامی ایران سرافرازبه ارمغان آورده اند.

وی یادآورشد: بی تردید سربازان گمنانم امام زمان (عج)چهار دهه درعین گمنامی یکی از ارکان محکم و شکست ناپذیر نظام مقدس در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس ترین دوران با درایت و هوشمندی خود توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نمود ه اند .

ابراهیم مقدسی امام جمعه شهرچاه مبارک نیز در پیامی نوشت: امنیت و آرامش فردی و درجامعه یک نعمت الهی است،و این امنیت وآرامشی که درجامعه اسلامی ایران حاصل است،پس ازفضل الله متعال،حاصل تلاش و مجاهدتهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام وزارت اطلاعات است.

وی یادآورشد:  همچنین این امنیت و آرامش مرهون ایثار و مجاهداتهای این عزیزان و شهدای گرانقدر آنها است که بخاطر امنیت و حفظ تمامی خاک جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کشور و ملت جان خود را فدا کردند.

مقدسی در پیام خود تصریح کرده است: بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر امنیت و طلب عُلُوّ درجات برای آنها از الله متعال، هفته سربازگمنام و مجاهداتهای آنها در راه حفظ امنیت کشور را به این عزیزان خوشنام تبریک وتهنئت می نمایم و به آنها جزاکم الله خیرامی گویم.

جابر ذعاب امام جمعه جزیره جنوبی نیز در پیامی اعلام کرد: شکی نیست که امنیت یکی از بزرگترین نعمتهاست و جامعه ای که امنیت ندارد زندگی کردن برای آحاد مردم سخت و غیر قابل تحمل است.

وی گفت: این امنیت مرهون انسان های فداکاری است که گاهی اوقات حتی مردم اسم آنها را نمی دانند، لذا قدردانی از چنین انسان های فداکار و ایثارگر بر همه واجب است، ان شاءالله خداوند بزرگ به آنها موفقیت و  صحت‌ و سلامتی در دنیا و اجر و پاداش در آخرت ارزانی بدارد.

شیخ جمعه عبداللهی امام جمعه روستای بندو نیز گفت: امنیت و سلامتی و تندرستی نعمت‌های ناشناخته‌ای هستند که انسان با از دست دادن آن‌ها قدر و اهمیت این دو نعمت را متوجه می‌شود.

وی در این پیام افزود: حماسه‌ای سرشار از تجلی قدرت ایمان و عزم و اراده رزمندگان فداکاری که با عینیت بخشیدن به مقاومت و از خود گذشتگی و ایثار نیروهای  فداکار شاهد این امنیت هستیم را رقم زدند.

شیخ جمع عبداللهی یادآورشد: بی‌شک حماسه رشادت‌ها مقاومت‌ها و جانفشانی‌های مردم سرافراز ایران، چون نگینی تابناک بر تارک تاریخ این سرزمین جاودانه می‌درخشد.

وی گفت: حماسه اقتدار و مقاومت و پیروزی مردان و زنان این سرزمین بیانگر این واقعیت است که ملت بزرگ ایران با انسجام و همدلی و هم‌افزایی همواره، در همه عرصه‌های افتخار و اقتدار این سرزمین حاضرند و نقش‌آفرینی می‌کنند و هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند صلح و آرامش و اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را بهم زند.

درپیام  امام جمعه روستای بندو آمده است: به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان به یادگار مانده با تبریک به خالقان این امنیت به ویژه سربازان گمنام از این حماسه بزرگ، و ملت آزاده ایران، عزت، سربلندی، اقتدار و آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال مسالت دارم.

محمدکوزه گرامام جمعه روستای تمبک ونخل غانم نیز در پیامی نوشت: در اقتدار وزارت اطلاعات  همین بس که هنوز سازمانهای جاسوسی دنیا در کف عملیات‌ های امنیتی آن مانده اند انگشت حیرت به دهان گرفته اند و بخاطرهمین است که ملت شریف ایران درکمال  آرامش وامنیت به سرمی برند.

وی یادآورشد: بنده هم به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر در عرصه امنیت و آرامش و پایداری و تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام از زحمات و فداکاریهای شبانه روزی و مخلصانه این عزیزان بخصوص سربازان گمنام اداره حفاظت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر ارگانهای دیگر تشکرو قدردانی می نمایم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر