پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۴۴
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۷

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت بی نظیری است و باید از این فرصت در جهت رفع مشکلات مردم بهره لازم را برد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، در مراسم های جداگانه ای آئین تکریم و معارفه معاون خدمات درمانی مدیریت درمان و ریاست بیمارستان سلمان فارسی برگزار شد.

دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در آئین معرفی سرپرست جدید معاون خدمات درمانی و همچنین سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگی است و باید این مهم را نصب العین قرار داد که در هر پست و جایگاهی خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان در راس امور است.  

وی ارتقاء درمان تامین اجتماعی استان ، کاهش هزینه‌های درمانی مردم ، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های درمانی را از اهداف و اولویت‌های مدیریت درمان دانست و گفت: با نگاه ویژه به مقوله درمان از ظرفیت های موجود برای حل مشکلات درمانی مردم بهره لازم را ببریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر خدمت به مردم را ماندگار دانست و بیان داشت: برای رفع دغدغه‌های مردم با همدلی و همبستگی بستر و فضای خدمت مطلوب و شایسته به مردم را فراهم کنیم.

دکتر اسماعیلی ابراز داشت: با اجرای برنامه جامع و مدون و استفاده از سرمایه های مالی و انسانی موجود، در جهت ارتقای شاخص‌های درمانی و ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف گام برداریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: برای رسیدن به نقطه مطلوب خدمات درمانی مورد رضایت مردم باید تلاش بیشتر و همراهی منسجم‌تری صورت گیرد.

درپایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات مهندس خدابخش بارگاهی معاون خدمات درمانی و دکتر زهرا نویدی فرد ریاست بیمارستان سلمان فارسی تقدیر و با حکم ابلاغ مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر دکتر علیرضا مقصودی و دکتر علی فقیه به ترتیب به عنوان سرپرست جدید معاونت خدمات درمانی و سرپرست بیمارستان سلمان فارسی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر