جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۹۴
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: رییس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: یک سرباز حین خدمت براساس انگیزه نامعلوم، متأسفانه چهار سرباز هم خدمتی خود را در یکی از پادگان‌های منطقه دوم دریایی سپاه با ضرب گلوله به قتل رساند.

به گزارش «فکرشهر»، سرهنگ غلامحسین حسینی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به وقوع حادثه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: بامداد یکشنبه اول فروردین در یکی از پادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، یک سرباز حین خدمت بر اساس انگیزه نامعلوم، متأسفانه 4 سرباز هم خدمتی خود را با ضرب گلوله کشت.

حسینی درباره نحوه دستگیری قاتل افزود: منطقه دوم دریایی سپاه با مشارکت نیرویی دیگر قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر  و به مرکز استان منتقل کردند.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: پرونده قضایی این قاتل برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتولین گفت: هموطنان گرامی اخبار مرتبط به این حادثه را تنها از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند و به شایعات و اخبار کذب توجه نداشته باشند.

به گزارش «فکرشهر»، همچنین یک منبع آگاه به ایرنا گفت: سربازی که سحرگاه امروز، در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با اقدام به موقع پلیس استان و طی یک عملیات حساب شده، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد.

 این مبنع آگاه یادآورشد: این سرباز پس از حادثه، با گروگان گرفتن احدی از شهروندان، قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودروی در اختیار وی توقیف شد.

وی اظهارداشت: همچنین فرد گروگان آزاد ولی قاتل با استفاده از تاریکی هوا به بیابان‌های اطراف متواری شد که با اقدام‌های همه جانبه پلیس استان و کنترل کردن کلیه راه‌های خروجی شهرستان دقایقی پیش در نهایت، سرباز قاتل توسط اکیپ ویژه فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

به گفته وی علت دقیق حادثه و مشخص شدن انگیزه قاتل در دست بررسی است.

به گزارش «فکرشهر»، پیش از این گفته شده بود که سرباز قاتل اهل خوزستان است و اقدام وی به علت ندادن مرخصی به او بوده است.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
بیچاره ها... بیچاره ها... هم مقتولین و هم قاتل و از همه بدترش خانواده هاشون... خیلی متاسف شدم... خیلیییی... خدا صبرشون بده
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
واقعا چرا باید همچین اتفاقی بیفته؟ چرا هیچ کس نظارت نمی کنه؟ پس تست های سنجش روانی چی؟ چرااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
چقد ناراحت کننده ست، هم برای درگذشتگان و اون قاتل بیچاره که تحت سختی بوده و از این به بعد هم شرایط برای خودش و خانواده اش سخت تر خواهد. اما نکته اینجاست که چقد این پادگان ها در شرایط جنگ از ما محافظت خواهند کرد در حالی که یه نفر داخل اون پادگان چهار نفر رو می‌کشد و از بوشهر تا دیلم هم می‌رود...
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۴
ظرفیت روحی بعضی آدم ها توی ایران  به صفر رسیده. علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد. همه مشکلات دست به دست هم دادن که چنین اتفاق تلخی رخ داده. ما که هیچ کاری از دستمان َساخته نیست فقط چهارخانواده داغدار شدن و یک خانواده دیگر هم به مصیبت گرفتار شدن خدا بهشون صبر بده
؟!!!
|
-
|
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰
مدرسه‌ها و پادگان‌ها توی ایران، فقط برای شکنجه‌ی روح و روان  ساخته شدن !

و خروجی‌های سالمی تحویل جامعه ندادن !
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
چقدر این خبر از دیروز تا حالا افکار ما را بهم ریخته

واقعا ناراحت کننده بود هم قاتل گناه داره هم مقتولین

قاتل از روی بی عقلی تمام در یک لحظه خودش و بدبخت کرد

چهار جوان را به کام مرگ برد که خداوند بزرگ صبری به خانواده هاشون بده

کاشکی خودشم کشته بود الان باید بدبختی بکشه تا زمان اعدام ولی وای وای 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر