يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ گزارش فکرشهر از یک قول زماندار؛
به گزارش فکرشهر، شهرام سلیمی فرد که در آیین معارفه ی خود به عنوان رییس جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان سخن می گفت، تاکید کرد که افتتاح سینمای برازجان را در راس برنامه های 6 ماهه ی خود تا ...
کد خبر: ۱۰۹۵۵
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: شهریور ماه سال 93 بود که رییس انجمن سینمای جوان برازجان از تبدیل سالن این مرکز به سینما خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهرام سلیمی فرد که در آیین معارفه ی خود به عنوان رییس جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان سخن می گفت، تاکید کرد که افتتاح سینمای برازجان را در راس برنامه های 6 ماهه ی خود تا پایان سال 93 قرار داده است.

\n\n

طبق گفته ی وی، قرار بود بودجه ای از سوی فرماندار برای این امر اختصاص یابد و انجمن سینمای جوانان ایران نیز قول داد هزینه ی تجهیز وسایل صوتی و تصویری را به عهده بگیرد.

\n\n

سلیمی فرد در آذرماه 93 نیز در گفت و گوی اختصاصی با فکرشهر گفت که تلاش می کنیم  سینمای شهر برازجان در دهه ی فجر افتتاح شود.

\n\n

حالا با گذشت 7 ماه از قول اولیه و بیش از 2 ماه از دهه ی فجر سال 93، برازجان همچنان سینما ندارد.

\n\n

سلیمی فرد در توضیح این امر به فکرشهر گفت: فرماندار محترم بودجه ای که قول داده بودند را اختصاص دادند و ما تنها منتظر کارشناسان مرکز هستیم.

\n\n

وی افزود: قرار است از سینمای جوان مرکز، تهران، وسایل را بیاورند و نصب کنند و ما همچنان در انتظار تعیین تاریخ و حضور آنان می باشیم.

\n\n

بر اساس این گزارش، قرار است سالن سینمای جوان دفتر برازجان تجهیز شده و با همکاری دفتر مرکزی این نهاد و فرمانداری دشتستان با ظرفیت 100 صندلی به سینمای شهر برازجان تبدیل شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر