يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۶۲۷
شنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: مدیر جهادکشاورزی شهرستان گناوه گفت: در راستای تنظیم بازار و با توجه به تعطیلات نوروز، اقلام تنظیم بازار با نرخ دولتی به صورت روزانه در بازار شهرستان گناوه توزیع می شود.

به گزاش فکرشهر، عباس تخم افشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و با توجه به تعطیلات نوروز، به صورت روزانه اقلام تنظیم بازار با نرخ دولتی در بازار شهرستان گناوه توزیع می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: بر همین اساس امروز ۲۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ گرم و میزان شش هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد در دو نوبت صبح و عصر به شرح لیست عاملین در شهرستان از ساعت ۹ صبح توزیع خواهد شد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه و پیگیری فرماندار شهرستان هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین مرغ گرم و منجمد وجود ندارد و مرغ مورد نیاز سفره مردم عزیز شهرستان، بدون دغدغه در دسترس خواهد بود و به صورت روزانه مرغ منجمد با نرخ دولتی به بازار تزریق خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه یادآور شد: بازرسان و ناظران این مدیریت با همراهی بازرسان کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت مستمر بر روند توزیع اقلام نظارت و هر گونه کمبودی گزارش و سریعاً رفع می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر