يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۸۲۳
دوشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آب شیرین کن وحدتیه دشتستان به زودی افتتاح و تکمیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابوالحسن عالی دوشنبه شب در بازدید از پروژه آب شیرین کن وحدتیه با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تسریع در اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان اظهار داشت: اکنون به ظرفیت ۱۵۰ هزار مترمکعب پروژه آب‌شیرین‌کن در استان در حال بهره‌برداری و ساخت است که بخشی از آنها امسال وارد مدار تولید می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های مهم آب‌شیرین‌کن را در منطقه وحدتیه دشتستان دانست و افزود: اجرا این پروژه روند اجرایی مطلوبی دارد و اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از تسریع در روند تکمیل این پروژه خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان قبل از فصل تابستان وارد مدار بهره‌برداری شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظرفیت آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان را ۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب دانست و افزود: با وارد مدار شدن این پروژه مشکلات دیرینه آبرسانی وحدتیه برطرف می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز باتأکید بر تسریع در اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن افزود: تسریع در تکمیل آب‌شیرین‌کن وحدتیه یک ضرورت است.

محمد هادی رستمیان با اشاره به اینکه حل مشکلات آبرسانی در شهرها و روستاها از اولویت برنامه‌ها است بیان کرد: حمایت ویژه از این پروژه‌ها از تأکیدات استاندار بوشهر است که در این راستا اعتبارات مورد نیاز مصوب و تخصیص یافته است.

وی با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جبران کمبود آب شرب استان افزود: خدمات این شرکت در تحقق مطالبات مردم درخور تحسین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر