دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۸۷۵
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استاندارد یک نهاد راهبردی است و واحدهای تولیدی باید به استاندارد به عنوان یک راهگشا نگاه کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار مدیرکل صنایع فلزی نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه استاندارد استان انجام شده است، اقداماتی که در پی آن زمینه جهت ایجاد آرامش و پیشرفت‌های اقتصادی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای استاندارد، یک اصل اساسی برای ورود به رقابت‌های جهانی است و این امر بر اهمیت استانداردسازی کالاها و حتی خدمات، صحه می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: با پیاده سازی استاندارد در شرکت‌های تولیدی به راحتی می‌توان هزینه‌های تمام شده را کاهش و به این روش، میزان سوددهی را افزایش داد لذا واحدهای تولیدی باید به استاندارد به عنوان یک راهگشا نگاه کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: استاندارد از مهمترین عوامل رشد اقتصادی یک کشور تلقی می‌شود، چنانچه در یک کشور، استاندارد به خوبی اجرایی شود، هم آرامش و هم پیشرفت کشور، تضمین می‌شود.

مدیرکل استاندارد بوشهر نیز در این نشست با اشاره بر لزوم اجرای استاندارد بر جامعه به ویژه در مقوله آسانسورها، بیان داشت: از شهرداری‌های استان درخواست دارم با توجه به حساسیت ایمنی آسانسورها، تا پروانه استاندارد آسانسور ساختمان‌های مسکونی را دریافت نکرده‌اند، مجوز پایان کار ندهند تا خدایی نکرده شاهد بروز حوادث دلخراش استفاده از آسانسورهای غیرایمن نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر