يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: وی تاکید کرد: در تلاش هستیم در جهت برآورده نمودن نیازهای روحی و روانی و ایجاد فضاهای شاد برای همه اقشار جامعه بویژه جوانان و جلوگیری از افسردگی و بیماری های روحی، اقدامات فرهنگی و ...
کد خبر: ۱۰۹۸۹
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: دولت تدبیر و امید جایگاه والایی را برای جامعه دانشگاهی قائل است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در بازدید از دانشگاه پام نور برازجان و تبادل نظر با دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان باید فعالیت و نشاط بیشتری در امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و به ویژه در مسائل جاری کشور داشته باشند.

\n\n

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم در جهت برآورده نمودن نیازهای روحی و روانی و ایجاد فضاهای شاد برای همه اقشار جامعه بویژه جوانان و جلوگیری از افسردگی و بیماری های روحی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی مناسبی انجام دهیم تا شاهد جامعه ای با نشاط و توانمند باشیم .

\n\n

\n\n

عادل دهدشتی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان نیز در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر نقش دانشگاه ها در فضای سیاسی پیش رو گفت: یکی از مهم ترین رویدادهای سال جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی است که دانشجویان به عنوان موتور محرک جامعه هم به لحاظ جوانی و هم مطالبه گری می توانند تحرک و پویایی بیشتری را در فضای انتخاباتی شهرستان ایجاد کنند.

\n\n

دکتر سیاوش جعفری، ریاست دانشگاه پیام نور برازجان نیز در این آیین، با اعلام خرسندی از حضور فرماندار دشتستان و معاونین وی در دانشگاه پیام نور، حضور پررنگ تر مسئولان شهری و استانی در دانشگاه و مساعدت فرمانداری در تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه را خواستار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین که از بخش های اداری و کارگاه های آموزشی از سالن چند منظوره و در دست احداث دانشگاه نیز بازدید به عمل آمد، مهندس کریم آزاد، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، توصیه های فنی جهت تسریع در تکمیل و راه اندازی پروژه عمرانی این دانشگاه بیان نمود و تعدادی از دانشجویان سوالات و خواسته هایشان پیرامون امکانات شهری و دانشگاهی را با فرماندار و هیات همراهش در میان گذاشتند. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر